My mind is gone, I'm spinning round

Publicerat: 2011-08-31 | 23:24:16 i Vardag

Shoo. Ayay vilken dag! Trött som fan. Sov 4 timmar i natt det är helt galet. Håller på att somna nu. Vaknade runt kvart över fem och sedan fixade jag mig till skolan och drog dit. På svenska lektionen så skrev vi i klassen brev till varandra haha ska lägga upp på dom breven. Dom är "jättefina" haha. Aja efter skolan så drog jag, Sunita och Nadia till Farsta centrum för att köpa redbull och hårsnoddar till sådana "afrikanska flätor" hehe. Efter det mötte jag upp Jasmine och Simone i centrum vi satt och snackade lite. Sedan åkte vi vidare till Värmdö. Simone åkte hem och jag och Jasmine satt kvar och snackade i timmar. Jag hoppas verkligen att det blir så som vi pratade och hoppades på. Efter det åkte jag hem. Och nu sitter jag hemma o bara softar.
Vill däremot också påpeka att Kochar är i Kurdistan nu. Känns lite sorgligt att han är borta nu och jag saknar honom. Så bäst för honom att komma hem snart.
Ska också lägga upp en bild från gårdagen.

Hahahahhaha våra fina brev.



Haha


Peace

If u only knew how I felt you would go back and say "she's the one"

Publicerat: 2011-08-31 | 23:07:08 i Vardag

Har tänkt på dig hela dagen idag. Varför just nu? Jag förstår inte riktigt varför vilket ingen förstår. Det känns som att mitt hjärta har blivit krossat igen. För vad? Det vet jag inte, har haft den där känslan hela dagen. Vill bara få ut allt men vet inte hur, jag får inte fram ord. Det ända jag känner nu är smärta, jag har äntligen insett allt. Jag försökte förneka det för mig själv men det går inte längre. Känslorna kommer fram mer och mer för varje dag. Visste inte vad jag hade innan jag förlorade det. Jag hoppas att du tänker som mig. Jag vet inte vad jag ska säga, du är det bästa som har hänt mig och det kommer du vara nu och förevigt. Du stod och tittade på mig och mina tårar, du sa inte ett ord, du gick därifrån och lämnade mig. Du kom aldrig tillbaka som du sa att du skulle göra. Trodde aldrig att du skulle lämna mig, har aldrig haft så ont som jag hade den dagen. Du var speciell och det är du än idag. Vi har inte så mycket kontakt längre men jag önskar att det kommer en dag då du kommer att återvända till mig. InshAllah det kommer att hända.

I'm the girl with broken heart.



Peace

You can hate but never break me, this is what I'm made of

Publicerat: 2011-08-30 | 23:57:53 i Vardag

Är inte den personen jag var förut, är inte heller samma person som du kände för 2 år sen, för 2 månader sen, för 2 dagar sen. Jag är en person du aldrig kommer att lära känna fast du än tror att du känner mig. That's wrong. Du vet fortfarande inte vem jag är, hur jag är, vad jag är. Låt mig bara vara tack! För du har aldrig känt mig, och DU har aldrig och kommer aldrig att ha känslor. Svart hjärta.






Peace

Hatar känslan

Publicerat: 2011-08-30 | 23:43:26 i Vardag

Har sån jävla ångest, vill gräva ner mig. Hatar den här känslan, de känns som att man inte leeever. Hela dagen har varit bra tills nu ikväll, fick en sån ångest precis från ingenstans. Känns så konstigt, vill bara bort härifrån nu och ta en paus från allt och alla.
Anyway längtar tills min 18-årsfest. Det kommer bli tungt, en fest som ingen kommer att glömma.

P.S grattis, du ska bli pappa HAHAHA ! Du vet vem du är ;)


Nause - Made of







Peace

Heartbreaker

Publicerat: 2011-08-30 | 18:36:38 i Vardag

Skulle hellre vilja att du högg mig 10 gånger i hjärtat än att du skulle få mig att känna så här.
Det gör ont...





Peace

Eid

Publicerat: 2011-08-30 | 18:29:28 i Vardag

Shoo vad händer? Kom precis hem till min mamma för att fira Eid. Var i skolan idag, det var en kort och skön dag! När vi slutade åkte jag och Sunita (bästisen) till stan och käkade och kollade på skor. Som tur fick jag med mig ett par hem, dom var fiiiina, ska lägga upp bild på dom senare. Efter det köpte jag massor med godis till min lillebrooor haha. Hoppas att ni har haft en bra dag. Ska strax åka hem till min pappa och sedan träffa en kompis. Ajaaa ska dra o firaaa nu puuuss <3

Bjuder på en grym låt

Medina - Bahebak ana kteer





Peace

Bajram

Publicerat: 2011-08-30 | 08:39:30 i Vardag

Shooo nu har jag lockat klart hela mitt hår det tog ungefär 1 och en halvtimme, skitjobbigt. Ska dra till bussen nu, ska till skolan. Bloggar mer ikväll om jag hinner.

Lägger upp bilder på mina lockar.



Fint va?

Yalla ha en bra dag och för alla muslimer ha en underbar Eid, för det kommer jag att ha! :) Puuuss


Peace

Miss international love

Publicerat: 2011-08-29 | 23:45:45 i Vardag

Shooo, tänkte bara säga att jag kom hem för en stund sen, tog en cigg med Iina och snackade lite.
Nu måste jag gå och sova så att jag ska orka vakna tidigt i moron.

Sov gott sötnosar! Puuuss

Kan bjuda på en riktigt bra låt

Pitbull ft. Chris Brown - International love





Peace

Eid Mubarak

Publicerat: 2011-08-29 | 23:09:49 i Vardag

Vill bara önska alla muslimer Eid Mubarak och jag hoppas verkligen att ni alla kommer att få en underbar Eid. Vi har haft en underbar månad. Det har varit jobbigt men i slutändan så känns det riktigt bra. Så nu är det bara att fira Eid jag hoppas att alla kommer att fira den på ett bra sätt. Som Hani sa tidigare hoppas att alla vi muslimer får våra synder raderade. Önskar er med hela mitt hjärta att det här blir era bästa dagar.
Är stolt över mig själv också, och nu känner jag mig så himla bra. Känns lättere på något sätt också. Kan inte säga något mer än att jag älskar och dör för min religion.


Alhamdulillah




Allahu Akbar





Peace

So I pick the world up and I'ma drop it on you'r fuckin' head

Publicerat: 2011-08-29 | 19:43:28 i Vardag

Shoo. Visst är min design fin? Syrran o hennes pojkvän gjorde den åt mig. Måste bara säga att jag är trött som fan. Den här dagen har varit fett långsam. Gjorde inget speciellt idag var bara i skolan, och har en ny kurs som är 100 poäng, den verkar intressant kommer inte ihåg vad den heter men nånting "mänsklig lalalalaa" haha. Aja, efter skolan gick jag, Sunita och Sadia till Farsta centrum, skulle köpa skor men hittade inte mina som jag vill ha. Dom är säkert helt slut i Stockholm. Efter de åkte jag hem och nu softar jag bara och lyssnar på musik och snackar lite med Iina.

Som de flesta redan vet, så är det Eid i morgon. Jag längtar som fan, bästa dagen på hela året. Börjar kl 10.30 i morgon ska vakna tidigt. Ska hjälpa pappa lite, sen ska jag fixa mig. Ska locka håret o grejer, ni kanske kommer få se resultatet i morgon. Sen blir de skolan, har kort dag så jävla skönt. Efter de ska jag ut och käka med några vänner och efter det ska jag umgås med familjen. Men hatar att min syster (Irma) inte kan vara här i morgon. Skulle vara skitroligt.
Anyway, på fredag ska jag iallafall ha kul med vänner de var länge sen.

Ajaaa orkar inte skriva mer. puuuss



Peace

God morgon

Publicerat: 2011-08-29 | 06:24:31 i Vardag

Shoo, god morgon. Är skittröööött. Håller på fixar mig till skolan, börjar kl. 08.00, det är hemskt! Ska dra till bussen typ kl 07.10. Slutar 16.30 idag, vet inte hur jag ska palla hela dagen. Efter det ska jag köpa skor i Farsta centrum. Sen blir det hem och städa eftersom att det är Eid i morgon.

Aja måste fixaaa mig nu. Ha en bra dag puuuuss.

Så jävla bra juggelåt

Mr.Black ft Bato - Andjeo bez imena





Peace

A sister's love is special!

Publicerat: 2011-08-29 | 06:16:22 i Vardag

A sister’s love is special
in oh so many ways
Now miles stretch between us
and minutes turn to days.

We’ve shared so much as children
the tears, the joys, the pain
A lifetime spent together
those memories remain.

In times gone by we’ve pondered
the paths our lives have taken
Knowing that in spite of this
our sister love unshaken.

A sister’s love is special
in ways that are unspoken
Still that binding force exists
our sister love unbroken.

This poem was written/submitted by Cute Fairy.


Tog texten av syrran, tyckte den var så fin. Saknar henne som fan fast vi sågs för 2 dagar sen. Men ska nog åka till henne nån helg snart. Har världens bästa syster, I love her <3




Finaste ever, hennes ögon dödar! Volim te seko <3



Peace


God natt

Publicerat: 2011-08-28 | 22:40:31 i

Ska sova nu. God natt alla söta människor, och dröm sött.





Peace

Bästa bror

Publicerat: 2011-08-28 | 22:37:42 i

I morgon åker Kochar till Kurdistan. Jag är jätteglad för hans skull, för vet hur mycket han har saknat sin familj. Jah hoppas att han kommer att ha superkul. Han ska vara borta en månad, kommer sakna honom. Men det roliga är ju att han ska träfa Bamo (mitt ex) haha. Så jag kommer ju längta tills Kochar kommer tillbaka för som sagt jag ska ju få ett halsband av Bamo som jag alltid velat ha plus så ska jag får irakiska cigg.
Anyway, jag och Kochar har känt varandra väldigt länge och han har alltid varit som en bror för mig. Det spelar ingen roll vad som händer mellan mig och honom för jag kommer alltid va hans lillasyster hihi. Vi har varit med om mycket tillsammans, och för det mesta är det bara bra saker.
Vill bara säga trevlig resa och InshAllah du kommer fram bra. Och jag hoppas med hela mitt hjärta att du kommer ha superkul och samtidigt vill jag att du ska få en toppenbra Eid.

Love u broriii <3

Här kommer två bilder på mig och min bror Kochar.





Peace

I want him to know, it can be better than this

Publicerat: 2011-08-28 | 22:25:24 i

Att tänka på allt som varit gör mig ledsen. Saknar vissa stunder, saknar de vi gjorde, men mest av allt saknar jag er. Ni var en del av mitt liv och jag kommer aldrig att glömma er vad som än händer. Jag är glad att allt är lugnt nu, men ändå så stelt. Vissa stunder vill jag bara tillbaka, ibland vill jag bara spola tillbaka tiden fast det inte går. För det mesta vill jag spola tillbaka tiden för att säga vissa saker som jag inte har sagt, vissa saker som jag ville få sagt men inte fick det. Ibland önskar jag att det aldrig blev som det blev, om jag inte satte min fot där från hela början så skulle jag inte vara den personen jag är idag. Vi hade en underbar tid tillsammans men sedan var det något som förändrades och jag sitter än idag och tänker på vad det var. Allt var så bra för 1-2 år sedan. Mitt liv var annorlunda till skillnad från nu.


Kan däremot också påpeka att jag saknar min vän Anna som fan. Vi hade dom bästa dagarna tillsammans. Ingen kan någonsin slå våra dagar, de vi gjorde. Vi var bara för bra. Vi kunde skratta, gråta, vara sura, besvikna allt det där med varandra. Vi gjorde allt tillsammans. Vår sjuka kvällar haha. Som t ex. fira valborg i skogen haha. Mysigaste ever!
Alla sa till mig att du var den bästa för mig, vi kunde vara oss själva med allt och alla.



Peace



RSS 2.0