Middag med tjejerna

Publicerat: 2011-09-30 | 18:34:16 i Vardag

Shoo shoo, hinner inte skriva så mycket ska dra iväg på middag strax med tjejerna. Har inte gjort något speciellt idag faktiskt hade prov, de kändes sådär men tror ändå att jag klarar det. Anyway har inte fått mina pengar idag fattar inte varför, har varit fett irriterad hela dagen.

Ajaa måstee dra. Bjuder på bilder från idag!









Haha döljer mina privata ägodelar på sista bilden.







Peace

Trying to take us back to where we were before but I'm done I just can't do this anymore

Publicerat: 2011-09-29 | 23:53:12 i Vardag

I've been stressing to fall back in love with you.













Peace

Inna - I wanted you

Publicerat: 2011-09-29 | 23:49:16 i Vardag


Inna - I wanted you











Peace

Plugg, plugg, plugg o plugg igen

Publicerat: 2011-09-29 | 23:04:27 i Vardag

Shoo, va händer? Har inte orkat blogga idag, har varit alldeles för trött! Hade matteprov idag och det gick faktiskt jävligt bra, trodde jag inte skulle klara av provet men jag kunde alla frågor (hoppas jag), det var lätt. I morgon har jag naturkunskapsprov sedan har jag 2 inlämningar tills nästa vecka. För mig känns det inte så jobbigt längre att plugga, eller om jag ska plugga hemma då vet jag att jag inte kommer få något gjort. Men nu har jag knappt pluggat något hemma sen terminen börja men det är nog för att jag hänger med på lektionerna och jag får mycket gjort på lektionerna. Så det känns jättebra, men ska dock göra klart uppgifterna i helgen så har jag det gjort! Vi har fått en ny kille i klassen, det är alltid roligt med nytt folk. Åkte hem direkt efter skolan pallade inte göra något, så har bara varit hemma och tittat på CSI Miami. I morgon har jag ingen engelska så jag har soooovmorgon, känns underbart! I morgon är det bara en vecka kvar, det har gått så fort. Jag längtar som fan, och jag hoppas verkligen att allt blir lyckat. Ni har fortfarande ingen aning om vad jag pratar om men jag kommer att avslöja det dagen efter det här har blivit av. Vilket är om ca 8 dagar InshAllah.
Anyway, i morgon är det fredag har ingen aning om vad jag ska göra under helgen, har inte planerat något. Min syster skulle komma till Stockholm och vi skulle shoppat men vi får vänta med det tills nästa vecka då hon kommer. Har iallafall bestäm att jag ska plugga i helgen och plocka ut ALLA kläder från garderoben och tvätta allt. Sedan måste jag också börja planera lite grejer tills nästa fredag. Yeeey och i morgon så får vi paraaaa ! Hähää

Ska titta på Criminal Minds nu. Skriver antingen senare eller i morgon. Puuuuss!













Peace

Skola

Publicerat: 2011-09-29 | 08:49:54 i Vardag

Sho, drar till skolan nu skriver senare puuuss !











Peace

You may have got your heart broken, a few times in the past

Publicerat: 2011-09-28 | 19:25:17 i Vardag

Shoo va händer? Kom hem för typ en timme sen. Var i skolan, började 08.00 och kl 09.00 hade vi skolfoto haha, vill ens inte se på resultatet! Kunde inte hålla mig för garv. Men aja skiter i hur det blev, bara jag var med! Sen hade jag också novellsamtalsprov det gick väl helt okej. Jag pratade inte speciellt mycket dock men jag var heller inte bara tyst. Så det blev så där lagom men hoppas det räcker iallafall. Sista lektionen var historia har nog inte jobbat så bra på nån lektion den här terminen som jag gjorde idag på historian det var skitnicee haha, tills jag fick sms av Iina som lurade mig vilket jag visste! Haha hon skrev vart är du och att Saif har tappat sin mobil och han ville snacka med mig för det var "skitviktigt". Så jag skulle möta honom vid Éntren, men när jag väl kommer dit så ser jag att Iina står där med Saif. Hahahaha påååå gud jag visste. Anyway, vi satt och prata i skolan ett litet tag, sen drog vi och jag mötte Sadia vi gick o köpte lite meloooneeer hahah sen drog vi hem.
Ska plugga matte strax, för har matteprov i morgon och jag fattar nada, alltså på riktigt jag fattar ingenting! Och i morgon måste jag råplugga till provet i naturkunskap som jag har på fredag. Omggg ta mig här ifrån! Men InshAllah kommer att klara proven. Mitt hår var perfekt när jag åkte till skolan i morse, sen när jag kom fram till skolan så var det katastrof så hade världens fulaste frisyr hela dagen hahaha.

Lägger upp några bilder så får ni se :D P.S första bilden va när mitt hår var perfekt!









Haha söööt!







Peace

I'm walking away from the troubles in my life

Publicerat: 2011-09-27 | 23:30:56 i Vardag

Såååå gammal men så jävla bra!


Craig David - Walking away





God natt ! Puuuusssss <3







Peace

You always gave me another chance to make it right but I didn't deserve, cause I didn't understand

Publicerat: 2011-09-27 | 22:28:01 i Vardag

Shoo bloggen! hahah. Det har varit en bra dag idag faktiskt. Kom precis hem var ute en svän med Nathalie. Har bara varit i skolan och träffat Nathalie idag. Det har inte direkt hänt något speciellt, men måste bara säga att ingen kan skilja oss åt för vi har äkta vänskap och jag älskar dig som fan broriii! Visste att allt skulle ordna sig och att du inte skulle lämna mig. Anyway, i morgon är det skolfoto haha alla ska fixa mig men jag hade inte tänkt göra det först, för sånt är så överskattat idag, men får väl fixa till mig lite. Vill inte vara den ända som inte har fixat sig. Har lust att bara komma till skolan med mjukiskläder haha. Skulle inte banga, men det skulle sett fult ut på fotot. Det här skolfotot kommer betyda väldigt mycket, för det är vårt sista skolfoto med Olivier! Vi har också novellprovet i morgon, det kommer gå bra InshAllah. Snart är det fredag och då kommer min älskade syster till mig hoppas jag! Aja ska lägga in lite bilder på några i klassen som jag tog idag sen ska jag fixa lite saker och sedan sova.







P.S kommer lägga in ett videoklipp antingen idag eller i morgon när Olivier dansar och sjunger. Hahaha






Peace

You can blame it all on me

Publicerat: 2011-09-26 | 23:30:09 i Vardag

Chris Brown - I love her





Sov gott ! Prijatno vam <3







Peace

Cause I know what your weakness is

Publicerat: 2011-09-26 | 23:19:39 i Vardag

Mitt humör föll från 10 till 0 idag. Mitt humör har aldrig ändrats så snabbt på bara några sekunder. Varför kan folk bara inte låta mig va? Är jag deras vardag eller? Längtar tills jag drar härifrån, alla är bara barn och omogna. Nån månad kvar bara, hoppas jag kan hålla ut tills dess. Orkar inte med patetiska folk längre, vissa fattar ju bara inte vad "låt mig och mitt liv va" betyder. Är så trött på alla dessa ansikten, ta mig bara härifrån. Mitt största misstag var att jag ens träffade på sådana människor. Finns förfan ingen som är äkta, alla är bara skit och oäkta. Folk gör allt för att förstöra mellan andra.
Anyway, så var det en skön skoldag idag, vi hade trots allt kul i skogen ! Hehe. Jag älskar min klass ! Finns nog ingen bättre klass än vår. Måste bara säga att det är 10 dagar kvar haha, jag är taggad som fan! Aja, efter skolan träffade jag och Esha och Kochar, sen efter det åkte jag hem. Har pratat med syrran sen jag kom hem, längtar tills hon kommer.

Aja, ska tvätta anisktet o så, sen sova. Är fett trött men kan lägga in några bilder från idag.







Mest bilder på Erick, jag vet! Haha






Peace

If I lose you, I lose everything

Publicerat: 2011-09-26 | 21:49:29 i Vardag

Vet inte hur jag ska börja skriva, jag skulle göra vad som helst för dig. Jag älskar dig som min bror och jag vill verkligen att du ska veta det. Jag skulle aldrig kunna snacka skit om min bror, folk vet att jag och du är bra vänner och att vi är som syskon, därför dom vill förstöra mellan oss. Det är upp till dig nu om dom lyckas eller inte. Jag vill verkligen inte förlora min bror, för då skulle jag förlora halva mig, så mycket betyder du för mig. Du sa alltid till mig "lyssna inte på vad folk säger, gå och fråga den personen om saker o ting är sant istället", trodde du skulle göra detsamma, men det gjorde du inte. Du kan inte kasta bort vår vänskap för ingenting. Jag skulle aldrig aldrig aldrig kunna snacka skit om min bror som jag dör för, som är mitt hjärta, som är min sol. Jag har ingen anledning till det heller, jag skiter i alla andra men dig vill jag verkligen inte förlora för du är så mycket mer än vad alla andra är. För mig är du värd allt, du är till och med värd mina tårar! Jag gör vad som helst för dig, det jag vill komma fram till är att du är min bror som jag aldrig vill förlora. Men nu är det upp till dig att välja vad du ska tro på. Jag kommer ändå alltid finnas för dig, vad du än behöver jag finns här <3


Wallah jag älskar dig brorii!












Peace

Lalalalaa

Publicerat: 2011-09-25 | 23:15:41 i Vardag

Shoo va händer? Vaknade runt kl 12.30 idag så messade jag Sadia o frågade om hon ville dra in till Nacka Forum. Då så hon ju såklart JA! :D Så jag fick stress och hann duscha på 10 minuter, helt otroligt! Sen fixade jag mig och drog till bussen. Vi gick runt och kollade grejer sen drog vi. När jag väl är på väg hem så blir min dag förstörd för om man inte vill se en person så blir de tyvärr så att det händer. Kom hem och softade lite och pratade med A.. Efter det lagade jag mat (kycklingtacos) hihih. Sen drog jag ner och tog en ciggish med Nattish. Aja, pratade med Kochar nyss så vi ska ses i morgon efter skolan, det ska bli kul!
Anyway, lägger upp lite bilder från idag.

















Peace

Nacka Forum

Publicerat: 2011-09-25 | 14:43:12 i Vardag

Nu drar jag och träffar Sadia, sen drar vi till Nacka forum. Puuuss








Peace

Sis

Publicerat: 2011-09-25 | 00:44:46 i Vardag

Ska min älskade syster komma till mig nästa helg eller? Vill shoppa med dig! Älskar och saknar dig fett mycket <333


Världens finaste!








Peace

There is a story behind every smile

Publicerat: 2011-09-25 | 00:20:39 i Vardag

Shoo, va händer? Kom hem för en stund sen, var ute o tog en cigg med Michelle och snackade lite. Har varit hemma hela dagen så behövde komma ut lite. Har inte haft nån ork den här helgen, har varit helt seg. Det är 12 dagar kvar och jag längtar lika mycket! Ska plugga lite nu, lägger upp några få bilder från dom senaste dagarna. Puuuuss !













Peace

RSS 2.0