Back on track

Publicerat: 2013-01-25 | 15:05:42 i Vardag
 
Heelluu nu är jag äntligen tillbaka med skrivandet! Har verkligen varit upptagen väldigt länge och har inte orkat eller hunnit skriva. Men nu tänkte jag skriva lite då och då för det var ju ett tag sen som sagt. Anyway, jag har haft så jävla mycket skit i skolan och flera gånger har jag känt att jag bara ville bryta ihop och ge upp alltihop men sedan har jag tänkt att det inte är värt det i slutändan. Jag har kommit lång, jag har lyckats och jag hoppas att jag kommer att ha många möjligheter efter gymnasiet. Som sagt jag tar ju studenten den 31.a maj och det känns så jävla skönt men ändå så kommer man såklart sakna gymnasietiderna, alla roliga minnen med klassen. Har kommit igång med träningen också, har tränat som in i helvete den här veckan, började kl 11.50 idag men vaknade 07.30 för jag skulle träna, känns så jävla skönt. Speciellt på morgonen innan skolan de är bästa, man känner sig så jävla pigg resten av dagen. Men när jag väl kom till skolan för en lektion så får man såklart veta att vi inte har några lektioner, så jävla surt. Nu sitter jag iallafall hemma. Det är helg och jag hoppas att denna helg blir roligare än de senaste. Anna fyller år i morgon så vi tänkte fira henne ikväll, vi får se vart vi hamnar. I morgon tänkte vissa i klassen dra ut en sväng så man lär ju ha roligt med dem. Det var längesedan vi alla gjorde något tillsammans, det börjar bli dags nu innan vi alla lämnar varandra. Har känt mig ganska nere dom senaste dagarna, tänker för mycket på det där jävla projekt arbetet, känner mig så jävla stressad. Nästa helg ska jag vara klar med undersökningen och filmen och jag hoppas verkligen att jag blir det annars vet jag inte vart jag tar vägen. Min hjärna kommer vara helt slut efter denna termin, men hoppas verkligen att jag lyckas med mitt projekt. Jag skriver nämligen om ensamkommande flyktingbarn som är väldigt intressant. Känner mig bara helt slut, vill att något nytt ska hända. Känns som att samma saga sker varje dag, skola, träna, hem, skola, träna, hem, skola, träna hem osv.. Är bara så trött på att jag knappt har fritid längre, denna helg är nog den första på länge som jag inte behöver utnyttja för att plugga. Ajaa, kanske skriver lite mer senare. Puuss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Peace
 

RSS 2.0