Shopping + Uppsala

Publicerat: 2011-10-31 | 11:43:26 i Vardag

Drar och shoppar nu sen drar jag till Uppsala. Slänger in ett inlägg när jag kommer fram till Uppsala. Ha en fin dag! Puuuuss!















Peace

I have a lover who loves me, how could I break such a heart

Publicerat: 2011-10-31 | 02:40:14 i Vardag

Why do you come here, when you know Ive got troubles enough?
Why do you call me, when you know I can't answer the phone?
Make me lie when I dont want to, and make someone else some kind of an unknowing fool?
You make me stay when I should not?
Are you so strong or is all the weakness in me?
Why do you come here, and pretend to be just passing by?












Peace

You make me stay when I should not

Publicerat: 2011-10-31 | 02:32:52 i Vardag

Shooo! Kom hem för nån timme sen ungefär. Det blev inte nån fin restaurang idag, vi var alldeles för trötta för att åka någonstans så vi drog och käkade kebab haha. Efter det gick vi till konsum och köpte lite saker. Sen drog vi vidare till Nathalie och kollade på film "tio orsaker att hata dig" den är så jävla bra. Kan sitta och titta om och om igen på den. Anyway, ska gå och sova strax ska vakna tidigt för i morgon ska det shoppas loss ! Sen drar jag till Uppsala och kommer tillbaka antingen på onsdag eller tisdag får se hur länge jag pallar vara borta från Stockholm haha. Lägger upp bilder på allt jag köper i morgon.
Ajaa, ska sova nu slänger in ett snabbt inlägg i morgon innan jag åker. Sov så gott och hoppas ni drömmer om något fint! Puuuss !


Joan Armatrading - The weakness in me
















Peace

What the hell am I doing right

Publicerat: 2011-10-30 | 16:34:07 i Vardag

Alltså måste visa er en grym brud som sjunger låten "My life" med The game och Lil Wayne, hon är helt otrolig!


My life













Peace

Why am I doing this to myself

Publicerat: 2011-10-30 | 16:07:48 i Vardag

Hej, som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på en hel dag, haha. Har inte haft tid, hade en underbar dag och kväll igår. Hade inte några planer alls men sen mötte jag Fanny och Nathalie och tog en cigg sen gick vi upp till Nathalie och pratade fett mycket det var härligt! Sen bestämde vi oss för att titta på Paranormal Activity 2 eftersom att sist jag såg den stängde vi av den efter tio minuter så ville försöka igen haha. Så vi satt och titta på den , alltså jag blev inte riktigt rädd men det var obehagligt hatar filmer som handlar om demoner. Efter filmen som lagade vi mat och åt middag det blev kycklingfilé och potatis i ugnen alltså det var massor i som: morötter (stavning), lök både gul o röd, vitlök och paprika alltså Nathalie är grym på att laga mat säger jag bara. Aja efter vi käkade middag så drog vi till Centrum vi skulle hyra film och sen åkte vi till Värmdö Marknad och köpte lite myspys efter det åkte vi till Fanny för hon skulle hämta lite grejer för vi skulle sova hos Nattis. Anyway vi kom hem runt 00.00 då satte vi igång en film, det blev filmen "tretton" den har man sett förut men den e så bra. Vi var vakna typ till kl. 4-5 på morgonen , jag låg o messade med Olivier för han åkte inatt runt 4, alltså kommer sakna den där jäveln som fan och bäst för han att han kommer hem. Anyway vi vaknade runt 11-12 så vi tittade på film så fort vi vaknade haha vi tittade på "föräldrarfällan" den är så skön. Aja kom hem för en stund sen iallafall hjälpte pappa lite med bilden, han böt däck till vinterdäck hoppas att alla där hemma också har gjort det. Har precis käkat lunch med min pappa haha , vi åt kött och nån pastagrej.
Aja, ikväll så tänkte jag, Nathalie och Fanny dra och äta middag på en fin restaurang vi har fortfarande inte bestämt oss vart vi ska käka. Men det lär väl bli något riktigt dyrt hihi.
I morgon ska jag till Kista med mina fina vänner, vi ska shoppa lite grejer. Och efter det drar jag vidare till Uppsala. Ska hälsa på min syster lite, stannar där till onsdag hoppas jag. Vi ska ha myskvällar hehe, sen får vi väl hitta på något roligt att göra.
På torsdag ska jag på halloweenmiddag/fest hos min finaste Nadia, det ser jag fram emot. Aja, ska gå och vila lite nu, fick knappt nån sömn på grund av den där jävla filmen Paranormal Activity 2. Visar upp vilken del på filmen jag höll på att få hjärtattack av, alltså blev så jävla rädd så jag skrek, brukar inte bli rädd för skräckisar. Och det var lite obehagligt att sova efter den filmen.



Paranormal Activity 2 - The kitchen scene






















Peace









Outfit

Publicerat: 2011-10-29 | 02:19:52 i Vardag

Har kollat runt på kläder på nätet, har hittat det jag vill ha på mig på fredag när vi ska ut o klubba. Lägger upp bilder nu på min outfit som jag vill ha.












Det här vill jag ha på mig på fredag, vad tycker ni? Själv så tycker jag att det är en skitsnygg outfit!
Ska gå och lägga mig nu, skriver mer i morgon. God natt alla söta! <3













Peace

Höstlov

Publicerat: 2011-10-29 | 01:14:20 i Vardag

Heeeejsan! Har inte skrivit typ på två dagar, har inte haft någon tid till det. Har varit väldigt upptagen dom senaste dagarna. Det är höstlooov nu som alla kanske vet och har längtat till! Ääääntligen alltså. Det ska vli så skönt att bara sova ut i 10 dagar och bara göra sin egen grej alltså, det känns som att det kommer bli bästa höslovet ever. För jag har världens bästa vänner och dom gör mina dagar! Kärlek till er alla. Har redan planerat lite, på måndag ska jag dra in till Kista galleria med Cleisi, Sunita, Nadia, Esha och kanske Sadia. Vi ska shoppa loss och käka lunch!  På torsdag ska jag på halloweenfest/middag hos Nadia det ska bli roligt och på fredag ska jag, Cleisi, Esha, Eshas pojkvän, Sunita, Sunitas pojkvän, Rony och Sainey ut och klubba, InshAllah allt kommer bli som planerat. Sen måste jag också klämma in några dagar då jag ska till Uppsala till min syster, ska hälsa på o sådär. Anyway, vi hade värsta festen i skolan idag, och det var bara samklasserna som fick komma haha alltså jag kallar det där för kalas men det var roligt att se på vissa när dom dansade haha. Började tröttna så vi styrde upp sån där arabisk dans, så vi ställde oss i en stor ring och dansade arabisk dans. Alltså vi var tunga, vi var bäst på hela dansgolvet. Haha. Aja efter det fick vi sluta, jag drog hem och vilade lite, sen mötte jag Nathalie och Madde vi skulle köpa cigg i centrum sen drog vi hem till Nathalie och hade filmkväll vi tittade på Step up 3, den är så jävla grym! Bästa dansfilmen alltså den är grooov, dom dansar grovt. På gud det var fett coolt. I morgon vet jag inte riktigt vad som händer får se om det blir fest eller något sådant. Slänger in ett inlägg senare innan jag ska sova. Ha en underbar kväll! Puuuuusssss !


















Peace

It's hard to tell your mind to stop loving someone if your heart still does

Publicerat: 2011-10-26 | 19:21:03 i Vardag

Hejsan! Hoppas allt är bra med er. Kom hem för en stund sen. Alltså var sjukt trött idag, så var tvungen att skita i engelskan imorse kl. 08.00 så fick lite sovmorgon. Onsdagar är verkligen hemska! Olivier var och hälsade på det var kul. Han åker typ på fredag istället, vilket är bättre för då har vi mer tid tillsammans! Aja, dagen var seg iallafall, efter skolan så drog jag, Sadia, Olivier och Faniel till stan och kollade lite kläder. Alltså dom gjorde min dag, vi garva sönder. Vi gick in till Cubus o kolla kläder, gissa vad Olivier gör? Han ställer sig bredvid mig o lägger en feeeet hahahahahahah, alltså jag dooog av garv. Sjuka människor alltså, men dom e fett sköna. Anyway, ska ut snart. Och sen ska jag hem och soooova! Fett trött, alltså fml idag!





Älskar min frisyr hääär! :D













Peace

Sötnosar

Publicerat: 2011-10-25 | 23:30:14 i Vardag

Hahaha måste visa er ett videoklipp som jag filmade förra veckan ungefär. Haha Cleisi o Rony sjunger. Fett sööööta! Kärlek till dom alltså!


S10A - Cleisi, Erick, Rony, Bryan & Olivier














Peace

You're strong enough

Publicerat: 2011-10-25 | 20:32:23 i Vardag

Alltså fuck det här. Det känns inte bra alls, det känns inte ens verkligt. Det kommer kännas helt annorlunda nu utan dig bror, vem ska nu få mig att le? Vem ska nu driva med mig? Vem ska nu rätta mitt snea huvud? Vem ska härma alla i klassen hur dom går? Våra platser längst bak i klasssrummet, kommer hålla en stol tom för dig. Du är en stark person, har aldrig träffat en sån stark människa som du är. Försökte hålla mig ifrån att gråta idag när vi tittade på en video med bilder på alla oss och jag lyckades med det, men sen när det väl kom till att säga hejdå då kunde jag inte hålla mig, jag hatar att säga hejdå till folk som jag bryr mig om det är de värsta jag vet. Jag hoppas verkligen att vi kommer att ses snart igen. Det känns inte verkligt men jag vet att i morgon när jag går in i klassrummet och inte ser någon Olivier där så kommer det att kännas verkligt. Det är det som är jobbigt, för man tror att man kommer se personen nästa dag, men då är den inte där. Men jag hoppas att du kommer ha det bra där borta men att du kommer tillbaka nån gång. Vi kommer att sakna dig grovt mycket, det kommer inte va desamma utan dig. Kärlek till dig bror, och jag hoppas att vi ses snart igen. <3


Lägger in videon som jag hade gjort till Olivier.

S10A



<3












Peace

Skola

Publicerat: 2011-10-25 | 08:45:18 i Vardag

Drar till skolan nu och önska mig lycka till! Kommer vara en svår dag...
Bjuder dock på en bild.

















Peace

100 % bosanac

Publicerat: 2011-10-25 | 00:57:07 i Vardag

God natt, hoppas att ni alla drömmer om något fint. Puuuuss!





Volim te bosno















Peace

I'll be seeing you...

Publicerat: 2011-10-25 | 00:21:30 i Vardag

Hej hej. Hoppas ni alla mår bra. Har inte haft tid för att blogga har varit väldigt upptagen. Har suttit i tre dagar nu med en movie maker som jag ska spela inför klassen i morgon. Mycket om de handlar ju om Olivier som lämnar oss på onsdag fast ändå så blir det i morgon han lämnar oss. Det kommer bli svårt att titta på den där videon jag har gjort, jag vet att jag kommer att gråta. Har redan gråtit varje gång jag satt på videon. Det kommer bli så jävla svårt att säga hejdå till honom i morgon, men det kommer kännas lättare och så mycket bättre om man får höra det där "vi ses snart". Kommer sakna honom som fan, han var en stor del i den här klassen, allt kommer kännas så tomt utan honom, man kommer inte se någon Olivier dansa, ta mig i kinden, o säga nasty grejer (hahahaha). Vååår galna Olivier, jag hoppas verkligen att du kommer komma tillbaka i 3an. Du kan alltid räkna med oss, vi finns här för dig ändå om du är i ett helt annat land. Vi finns här <3













O=Olivier



Världens bästa! <3













Peace

New look

Publicerat: 2011-10-23 | 18:22:56 i Vardag

Heeeejsan! Kom hem för en stund sen, var i Nacka forum med Nathalie vi träffade Hani och sen handlade vi. Har klippt lugg haha Nathalie klippte på mig innan vi åkte till forum, jag är väl helt nöjd. Men saknar redan min långa lugg, men ibland måste man ändra utseendet lite. Det är tråkigt att ha samma look hela tiden. Kände att jag behövde lite förändring, och som alla vet så växer håret ut snabbt. Aja, skriver mer senare. Lägger in bilder på mig med min nya look. Puuuuss!



Uppsatt med lugg...





...och utsläppt med lugg



Vad tycks? Haha










Peace

What the hell would make you look at me the same

Publicerat: 2011-10-23 | 13:53:19 i Vardag

God morgon på er! Vaknade för en stund sen alltså har aldrig sovit så här länge förutom en gång när jag och J sov en hel dag, det var verkligen skönt! Somnade på soffan inatt med kläderna på så vaknade upp runt 5 imorse och böt om och la mig i min bästa säng. Anyway, idag har jag sån jävla huvudvärk har haft det sen igår fattar inte varför, ska dra till Forum lite senare med Nathalie, ska möta Hani där. Sen ska jag plugga och klippa lugg tror jag, alltså jag vill men jag vågar inte känns som att mitt hår kommer bli fult så, för nu har jag riktigt fint hår. Men tror att jag ska göra det. Ajaa, ska fixa mig nu och sen dra över till Nathalie. Ha en fin dag.


Bjuder på en bild från igår.



















Peace

RSS 2.0