My mind is gone, I'm spinning round


Shoo. Ayay vilken dag! Trött som fan. Sov 4 timmar i natt det är helt galet. Håller på att somna nu. Vaknade runt kvart över fem och sedan fixade jag mig till skolan och drog dit. På svenska lektionen så skrev vi i klassen brev till varandra haha ska lägga upp på dom breven. Dom är "jättefina" haha. Aja efter skolan så drog jag, Sunita och Nadia till Farsta centrum för att köpa redbull och hårsnoddar till sådana "afrikanska flätor" hehe. Efter det mötte jag upp Jasmine och Simone i centrum vi satt och snackade lite. Sedan åkte vi vidare till Värmdö. Simone åkte hem och jag och Jasmine satt kvar och snackade i timmar. Jag hoppas verkligen att det blir så som vi pratade och hoppades på. Efter det åkte jag hem. Och nu sitter jag hemma o bara softar.
Vill däremot också påpeka att Kochar är i Kurdistan nu. Känns lite sorgligt att han är borta nu och jag saknar honom. Så bäst för honom att komma hem snart.
Ska också lägga upp en bild från gårdagen.

Hahahahhaha våra fina brev.



Haha


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback