Boze kakva guza, sve se vidi ispod haljine

Publicerat: 2012-03-31 | 17:21:36 i Vardag

Hej bloggen! Sitter här hos mamma och lyssnar på den mest irriterande låten men den är ändå så bra haha alltså en juggelåt. Irmaaa ber dig lyssna på hela hahahaha du kommer ba wtf :P lägger upp den nu hihu



Mc yankoo - Kakva guza









Haha helt sjuk eller hur?

Anyway, sitter här och väntar på att tiden ska rinna iväg, ska iväg och träffa pojkvännen snart. Vi ska mysa med varandra i natt hihi saknar han helaaaaa tiden! Vaknade rätt tidigt idag, drog iväg till Nacka forum och köpte en skitfin tröja till mami och skitsöta skor till min lillebror han blev supeeerglad för det var nån "cool" figur på skorna haha. Sen fick jag med mig lite nagellack och läppglans :) Igår kväll så var jag med pojkvännen vi drog till Alvik och käkade och bara satt och pratade. Herregud på torsdag börjar påsklovet, kan inte förstå hur snabbt tiden tinner iväg. Ajaa ska gå och fixa mig lite sen ska jag dra. Tror jag inte bloggar så mycket mer idag, isåfall blir det mer i morgon. Ha en underbar helg!























Peace

Babymaker

Publicerat: 2012-03-30 | 06:11:51 i Vardag

Hahahahaha måste bara visa er hur mitt och älsklingens barn kommer att se ut. Min syster visa mig denna sida och vi skratta som aldrig förr. Har nog inte skrattat så mycket som jag gjorde i natt. Dom blir så fula men ändå så sjukt jävla sötaaaa. Hahaha ska lägga upp bild nu och det ska självklart föreställa en flicka, på gud ögonen är fett söta haha hon har lockigt hår också. Men liknar ingen av oss! Eller?







hahahahahahahahahhahaha :P














Peace

I could really use a wish right now

Publicerat: 2012-03-29 | 22:34:51 i Vardag

Hej hej bloggen! Sitter här hemma och lyssnar på musik. Försöker hitta ett sätt att börja plugga på, haha vet att jag inte kommer få något gjort under den här kvällen. Har verkligen tröttnat på skolan nu. Fan 5 skoldagar kvar sen är det looooov! Längtar som fan, ska ha bästa påsklovet med älsklingen. I morgon är det äntligen fredag kan ju inte bli bättre. Jag och Sunita tänkte shoppa lite i morgon under lunchrasten och efter skolan. Vi slutar tidigare eftersom att vi ska på utställning med tyskagruppen. Efter det ska jag hem snabbt fixa mig och så där sen ska jag ut med Cleisi och några. Hade redovisning idag i samhälle, jag jobbade ju ihop med Ahmed och Erick. Vi skulle berätta om en dag i häktet. Det gick verkligen skitbra, trodde inte att det skulle gå så här bra. Det var roligt att redovisa med dom två haha fast det typ bara var jag som gjorde uppgiften. Men vi fick iallafall ett grymt omdöme! Oouuuff längtar bara till i morgon. Är så jävla shoppingsugen. Snart fyller syrran 22 MashAllah, så har redan bestämt vad jag ska köpa till henne! :D Ajdee ska plugga nu. Ha en fin kväll. Puuuuss o hej!! :)






















Peace

Hejsan

Publicerat: 2012-03-28 | 17:40:53 i Vardag

Hej hej bloggen! Har inte orkat skrivaså mycket idag och igår. Sitter hemma och gör absolut ingenting. Känner mig helt trött, så tänkte gå och vila en liten stund snart. Efter det så ska jag plugga lite eftersom att vi ska ha redovisning i morgon och jag hoppas att det går bra, InshAllah ! Har inte gjort så mycket dessa två dagar, snart är det fredag. Fyfan vad dagarna går snabbt. På fredag så blir det utgång, Cleisi fyller år idag och Erick fyller år på fredag så vi tänkte dra ut och fira. Men vi måste först få med Erick, för han måste med! Anyway ska gå och vila lite nu. Kanske skriver mer sen om jag har tid. Puss o hej!!



En bild på mig år 2008 hehe


















Peace

.....

Publicerat: 2012-03-27 | 11:42:23 i Vardag
Hej bloggen! Hoppas att allt är bra med er. Spenderade nästan hela dagen med pojkvännen igår. Sitter hemma nu och fixar mig jag börjar 13.30 har inställd tyska så har bara en lektion. Riktigt soft, känner mig helt utvilad nu. Efter ska jag nog bara gå till gymmet sen hem och plugga. Aa ska gå och klä på mig nu, lägger upp någon bild från igår. Ha en fin dag! Puuuuss!


























Peace

Helgen

Publicerat: 2012-03-26 | 00:17:23 i Vardag

Hej hej bloggen! Som jag skrev tidigare så är jag inte så glad just nu. Kom hem för en stund sen var med Michelle och softa bara. Behöver inte gå in på detaljer, har hänt lite skit den här kvällen men inget jag orkar tänka på. Har inte gjort så mycket idag, var ute med Mir sen var jag bara med Michelle. I fredags så var jag ute, det var roligt. Har alltid roligt med världens bästa vänner. Efter vi var ute så drog vi o käkade sen drog jag och Mir till ... och sov där. I lördags hände typ inget speciellt var med Mir sen drog jag hem sen så var jag med Mir igen vi gick runt lite och så. Vi träffade på killen som gör mina dagar Ahmed då, hahaha kunde inte sluta garva när vi såg honom på tåget i Rågsved. Han hoppa på tåget och tvingade oss till Hagsätra för att följa honom hem för att han var rädd han hade tittat på någon skräckfilm. Tro mig jag kunde inte sluta garva åt honom. Efter det åkte jag hem till mamma och sov där. Så min helg har varit helt okej, fredagen gjorde min helg. Har inte så mycket mer att säga, i morgon så är det skola som vanligt ska nog bara dra hem efter och typ dööö. Orkar inte med något eller någon mer alltså. Den här kvällen knullade mitt huvud... Ajdee god natt!

























Peace

Allt har sitt slut nån gång...

Publicerat: 2012-03-26 | 00:08:05 i Vardag

Vet inte vart jag ska börja alltså. Är inte på så bra humör idag, kan folk bara inte vara mogna och sluta dra upp mitt namn!? Längtar bara tills dagen då allt tar slut, orkar inte få huvudvärk mer. Allt var så jävla bra för ett tag sen till folk jag inte vill ska komma in i min värld igen. Folk lever på att förstöra mellan andra, men oftast så lyckas dom inte. Längtar tills dagen jag lämnar det här jävla äckel stället och flyttar där ingen kommer att känna mig. Känns bokstavligen som att jag ska spy, får tillbaka alla minnen som jag önskar att jag kunde få bort nu nu nu! Om man ändå bara kunde spola tillbaka tiden och göra allt annorlunda så skulle jag har gjort det för länge sedan. Man brukar oftast säga att minnen är det bästa man kan ha, men dessa minnen gör mig bara illamående, just den tiden. Du fick mig att må bäst när jag mådde som sämst, men att vi en gång var vänner kanske lite mer än så vill jag ens inte tänka på, var det verkligen på riktigt eller var allt det bara en lögn? Enligt mig var det bara en lögn, vänner ska man lita på och inte tvivla på. Men jag upptäckte det lite sent.











A...














Peace

Utgång!

Publicerat: 2012-03-23 | 19:47:39 i Vardag

Hejsan, tänkte slänga upp lite bilder innan jag drar ut. Ska möta pojkvännen nu sen ska vi kanske ut med Cleisi, Esha och Eshas pojkvän. Ha en fin kväll! Puuuuss




















Peace

Sexfrågor

Publicerat: 2012-03-23 | 18:45:54 i Vardag

1. När hade du sex senaste?

I söndags.
2. Hur många har du haft sex med?
Haha, detta behöver inte komma ut. Men jag räknar bara 2 av dom.
3. Har du blivit med barn någon gång?
Noppe, aldrig!
4. Vad är det pinsammaste du har gjort under en sexakt?
Det pinsammaste måste varit när jag från ingenstans dog av garv.
5. Vem är den bästa du har haft sex med?
Min nuvarande pojkvän, ouuff bästa!
6. Vem är den sämsta du har haft sex med?
Haha mitt ex. (fast räknar inte honom som mitt ex).
7. Har du haft sex med någon kompis?
Ja, till och med, med en jag kallade för bror HAHAHA.
9. Har du haft sex?
Men hallå!?
11. Ångrat någon av dom?
Jag ångrar alla förutom en.
12. Var du kär i alla?
Nej, var riktigt kär i 2 bara.
13. Är/har du varit en player?
Nej tror inte det.
14. När blev du av med oskulden?
Tror jag var 16 är inte säker hahaha eller 15.
15. Har du någonsin haft fyllesex?
Jaa många gånger.
16.Har du haft sex i ett badkar/dusch?
Yes :)
17. På ett tak?
Ett tak? Haha nej?
18. tåg/bil/buss?
Ja fan.
19. En toalett?
Jaa, till och med på toaletten på SÖS haha.
20. I en park?
Ja i ett litet leksaksslott i en park. Hehe
21. Bastu?
Nej, faktiskt inte.
22. När var din första kyss?
Oj... typ år 2008 fick jag min riktiga kyss. Hähäh
23. Hur gammal var ditt äldsta hångel?
Haha vet inte riktigt kanske 22, nånstans där.
24. Hur många seriösa förhållande har du haft?
Riktiga som jag räknar är 2.
25. Hur många gånger har du varit riktigt kär?
2 gånger på riktigt då!
26. När kramade du någon senaste?
Idag.
27. Saknar du någon speciell nu?
Ja det gör jag...
28. Har du svårt att bli kär?
Ja jag har svårt för det, men nu är jag väldigt käääär!
29. När kysste du någon senaste?
I söndags.
30. Ångrar du det?
Haha nej!?
31. Är du singel?
Nej :)
32. När fick du en komplimang senaste?
Idag
33. Har du träffat någon internetperson?
Ja det har jag, HAHAHA gamla tider alltså!
34. Har du hånglat med någon av samma kön?
Nej, tror inte det.
35. Har du haft gruppsex?
Nej, äckligaste som finns fan!













Peace

Matte

Publicerat: 2012-03-22 | 14:09:48 i Vardag

Shoo vad händer? Sitter på mattelektionen och gör absolut ingenting. Hade naturkunskap innan höll bokstavligen på att somna. Började halv ett idag det var nice. Slutar strax sen ska jag hem till mamma och äta och sen ska jag hem till pappa och plugga. Hehe :) Det är så jävla fint väder idag, kan inte bli bättre alltså! Ajaa skriver när jag är hemma. Puss o hej!





















Peace

God morgon

Publicerat: 2012-03-21 | 06:27:04 i Vardag

God morgon! Tidig morgon för mig, önska att jag kunde börja senare, känner att jag verkligen behöver sömn. Har fixat mig lite nu, alltså tro mig jag orkar knappt fixa mig längre. Älskade att fixa mig förut men nu pallar jag ens inte göra det. Ska dra till bussen strax, ska nog sova på bussen eller läsa in det jag ska redovisa i morgon. Idag har jag inga planer, så ska nog bara hem efter skolan o vila och plugga! Tänkte lite på vad jag ska hitta på i sommar, Anna vill att vi åker till Bosnien i slutet av juli så det blir kanske så. Sen har jag och Sunita bestämt att vi ska åka till Göteborg nån gång under sommaren. Ska bli roligt, men kommer inte ha så mycket tid att roa mig i sommar. Jag tänker inte avslöja varför än! :) Ajaa, nu ska jag byta byxor, hatar när jag inte kan bestämma mig vad jag ska ha på mig! Ha en underbar dag, puuss!


P.S bjuder på morgon bilder på mig, och min panna ser knas ut. Har nämligen råkat rivit bort en finne :$




















Peace

Helt död

Publicerat: 2012-03-20 | 22:51:18 i Vardag

Hejsan. Hoppas att allt är bra med er. Är helt jävla slut idag, orkar inte gör ett skit nu. Var i skolan, och efter skolan så åkte jag hem och städade hela huset och hela mitt rum också, alltså mitt rum var katastrof. Kläder överallt. Efter det så drog jag till gymmet med Michelle, det blev riktig hård träning idag alltså. Har så ont i benen och ryggen nu, vill bara lägga mig ner. Så kom hem från gymmet för en stund sen. Ska duscha och plugga lite sen sova. Har inte så mycket mer att skriva. Skriver mer i morgon. Ha en fin kväll.



















Peace

Du är min styrka & stolthet ♥

Publicerat: 2012-03-20 | 17:26:33 i Vardag

Så nu sitter jag här med Dino Merlin på högsta volym. Jag är helt förstörd efter att sett ett videoklipp (ska lägga upp den). Sitter här med gråten i halsen och helt seriöst så orkar jag inte mer. Mitt hjärta slår för något långt där borta, mitt hjärta slår för något mina ögon inte längre kan se. Min själ lever för att få komma dit, mina lungor som andas, bara för att under sommaren kunna andas in Bosnien/Montenegro. Hjärnan som arbetar, för att kroppen ska orka igenom ett år till.

Människor säger att man ska gå vidare och inte dra alla över en kant, men hur fan ska man göra det när jag varje år blir påmind om vad som hände där. Vad som hände i min stad, vad som hände med min familj, min släkt deras släkt och hur många människor det var som miste sina liv pga. detta. Ord kommer aldrig någonsin kunna beskriva hur mycket Bosnien betyder för mig. Hur stolt jag är just att komma härifrån. Den glädje jag känner när vi ska åka ner kan inget krig ta ifrån mig, aldrig någonsin. Ingen kommer någonsin att kunna ta ifrån mig detta, det kommer alltid att finnas i mitt hjärta så länge jag lever!




















Peace

Krossade hjärtan

Publicerat: 2012-03-20 | 17:09:41 i Vardag

Det är helt sjukt hur en människa kan va så falsk, och säga saker som bara är bullshit. Inte vilken människa som helst, utan en människa med samma blod som dig. Fattar inte hur man kan sitta och prata med en person men sen få reda på att allt snack bara var lögner. Som utnyttjar sina närmaste för att inte sjunka ner i jorden. Hur den människan har satt en kniv i din rygg utan att du vetat om det, inte bara mot dig utan mot dom du älskar som mest också. Men tro mig det här var sista gången jag någonsin öppnade min käft och snackade med dig, du kommer inte få höra ett ord från mig mer. De du gjort kommer jag aldrig att glömma. Hur kan en människa skämas över vilken religion den har, vilket land den kommer ifrån, vilket hemspråk den personen har, det är bara sjukt. Man ska dö och var samma person som man var när man föddes. Du krossade alla våra hjärtan.



Föralltid i mitt hjärta !!


Islam



Bosnien & Hercegovina
















Peace

Bästa känslan är när du kan vara dig själv utan att bry dig om andras åsikter

Publicerat: 2012-03-19 | 00:14:27 i Vardag

Hejsan bloggen! Vill ursäkta för en dålig uppdatering den här helgen, men var hos älsklingen så har inte tid med internet när jag är med honom, hehe. Ni förstår. Aaa har inte så mycket att skriva om, hahah vet det suger. I fredags åkte jag till älsklingen, så vi har mysat, lagat mat och bara umgåtts med varandra den här helgen. Har saknar honom och saknar han redan nu. Kom hem idag, har suttit och pratat lite med pappa, så mysigt och prata med honom, vi pratade om universitetet och jobb o.s.v. Hihih min lilla pappa <333 älskar honom meeest ändå om jag kan bråka med honom ibland, men han är mitt hjärta som min lillebror! Ska gå och sova snart, tänkte ta en sväng till morsan i morgon och på tisdag tänkte jag städa hela mitt rum o hela huset, sen träna hela kvällen! Ajaa har inget att skriva om mer. Lägger upp lite bilder på mig och älskling. God natt, puuss!!!!!












Jag älskar dig !















Peace

RSS 2.0