The way you make me feel


Shoo. Kom precis hem från stan, det fanns inte så mycket. Hittade ett par skitsnygga höst skor men så klart ska dom inte finnas kvar. Vilken jävla otur för jag har svårt att hinna skor som jag gillar. När jag väl gör det så ska dom antingen va slut eller så ska de vara någon annan storlek. Aja, fick hem lite smycken iallafall kan inte åka hem utan att ha köpt något. Så i morgon får jag dra till Farsta centrum efter att jag har slutat. Måååsteee ha dom där skorna jag såg! Dom kommer finnas kvar InshAllah!
Nu ska jag plugga lite, börjar kl 08.00 i morgon... ooooh god, vill gräva ner mig.

Kan bjuda på en bra låt.

Jennifer Lopez ft. Lil Wayne - I'm into you






Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback