Eid Mubarak


Vill bara önska alla muslimer Eid Mubarak och jag hoppas verkligen att ni alla kommer att få en underbar Eid. Vi har haft en underbar månad. Det har varit jobbigt men i slutändan så känns det riktigt bra. Så nu är det bara att fira Eid jag hoppas att alla kommer att fira den på ett bra sätt. Som Hani sa tidigare hoppas att alla vi muslimer får våra synder raderade. Önskar er med hela mitt hjärta att det här blir era bästa dagar.
Är stolt över mig själv också, och nu känner jag mig så himla bra. Känns lättere på något sätt också. Kan inte säga något mer än att jag älskar och dör för min religion.


Alhamdulillah




Allahu Akbar





Peace

Kommentarer
Postat av: Irma S

bajram serif mubarek olsun<3

2011-08-30 @ 01:29:29
URL: http://itchys.webblogg.se/
Postat av: maida

Bajram Serif Mubarek Olsun i tebi seko, volim te <3

2011-08-30 @ 06:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback