If u only knew how I felt you would go back and say "she's the one"


Har tänkt på dig hela dagen idag. Varför just nu? Jag förstår inte riktigt varför vilket ingen förstår. Det känns som att mitt hjärta har blivit krossat igen. För vad? Det vet jag inte, har haft den där känslan hela dagen. Vill bara få ut allt men vet inte hur, jag får inte fram ord. Det ända jag känner nu är smärta, jag har äntligen insett allt. Jag försökte förneka det för mig själv men det går inte längre. Känslorna kommer fram mer och mer för varje dag. Visste inte vad jag hade innan jag förlorade det. Jag hoppas att du tänker som mig. Jag vet inte vad jag ska säga, du är det bästa som har hänt mig och det kommer du vara nu och förevigt. Du stod och tittade på mig och mina tårar, du sa inte ett ord, du gick därifrån och lämnade mig. Du kom aldrig tillbaka som du sa att du skulle göra. Trodde aldrig att du skulle lämna mig, har aldrig haft så ont som jag hade den dagen. Du var speciell och det är du än idag. Vi har inte så mycket kontakt längre men jag önskar att det kommer en dag då du kommer att återvända till mig. InshAllah det kommer att hända.

I'm the girl with broken heart.



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback