We're stuck where we are and it's so hard, you're so far, this long distance is killing me.


Känner att dom här två terminerna kommer att bli så jävla bra. Ser verkligen fram emot allt som kommer att hända.

Eid
Nyår
Min 18års fest
Jobb
Körkort
3.ornas skiva
3.ornas flak
Sommarlov
Grekland/Turkiet

Aboo de kommer bli tungt hehe.



Du kommer alltid att vara speciell för mig, det fanns ingen annan som dig. Visst jag gjorde ett misstag, du sa till mig vad jag skulle göra men jag gjorde något helt annat. Jag ångrar för varje dag som går att jag inte lyssnade på varje ord du sa till mig. Du var den mest ärligaste personen jag känner. Du tog emot mig då jag verkligen behövde någon, då jag behövde någon att prata med. Så fort du pratade med mig så mådde jag skitbra efter. Du fick mig att falla för dig, ville inte förlora dig. För mig var du min bästa vän. Du gav mig råd, du sa vad jag skulle göra och hur jag skulle göra för att vinna ditt hjärta. Men jag var dum nog som inte lyssna, som valde en skit över dig som har hjärta av guld. Det var ett misstag som jag aldrig kommer att glömma. Jag hade chanser, du gav mig många chanser. Men för varje dag som gick gjorde jag fel. Trodde att du skulle ge mig en till chans efter de sista som hända. Men nej det gjorde du inte. Det var då jag fattade vad jag hade förlorat. Jag skulle kunna sitta och skriva en hel bok om allt som har med dig att göra. Men det kommer komma en dag då jag ger dig en riktig bok inte mina böcker till sms. Du var den finaste personen jag någonsin träffat. Vill ha min vän tillbaka...


Man vet aldrig vad man har tills man förlorar det. Så ta vara på det du har.



Bruno Mars - Long distance










Peace

Kommentarer
Postat av: Irma S

naww vad fint, jag tror jag vet vem :) Du valde ju den där snubben som har en tjej nu (henne du spöade) över den där andra, minns inte deras namn. hehe.



Volim te seko<3

2011-08-28 @ 15:50:32
URL: http://itchys.webblogg.se/
Postat av: Maida

haaaa alltså valde den killen över en annan med hjärta av guld, det var ett stort jävla misstag sis! loveeee u <3

2011-08-28 @ 18:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback