Bästa bror


I morgon åker Kochar till Kurdistan. Jag är jätteglad för hans skull, för vet hur mycket han har saknat sin familj. Jah hoppas att han kommer att ha superkul. Han ska vara borta en månad, kommer sakna honom. Men det roliga är ju att han ska träfa Bamo (mitt ex) haha. Så jag kommer ju längta tills Kochar kommer tillbaka för som sagt jag ska ju få ett halsband av Bamo som jag alltid velat ha plus så ska jag får irakiska cigg.
Anyway, jag och Kochar har känt varandra väldigt länge och han har alltid varit som en bror för mig. Det spelar ingen roll vad som händer mellan mig och honom för jag kommer alltid va hans lillasyster hihi. Vi har varit med om mycket tillsammans, och för det mesta är det bara bra saker.
Vill bara säga trevlig resa och InshAllah du kommer fram bra. Och jag hoppas med hela mitt hjärta att du kommer ha superkul och samtidigt vill jag att du ska få en toppenbra Eid.

Love u broriii <3

Här kommer två bilder på mig och min bror Kochar.





Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback