För mig är du perfekt

Publicerat: 2012-02-29 | 23:34:19 i Vardag

Hej bloggen! Har inte bloggat så mycket idag. Fast jag bara varit hemma hela dagen ungefär. Kunde knappt sova, jag har sovit 2 timmar bara. Somnade imorse runt kl 09.00 till ungefär 11.00, jag och pojkvännen somnade i lur men han somna långt innan mig haha. Saknar han så otroligt mycket, vill bara vara med honom nu :( ajaa, så han messade runt 11.00 och det var då jag vaknade så jag ringde upp honom och tro mig vi har pratat i lur exakt hela dagen. Åkte till Nacka forum idag, fick med mig hem 2 par jeans, skitsnygga, body lotion och redbull haha pallade inte vara kvar mer. Kände ni vilket underbart väder det var idag eller? Kändes verkligen som vår! Längtar tills våren kommer, ska ha sååå snygga kläder. Måste köpa en ny skinnjacka snart också och converse (vita) :) Efter forum så mötte jag upp Carro i centrum skulle hämta min ros som jag fick av Cleisi som jag glömde hos Carro i fredags hehe. Sen har jag bara varit hemma resten av dagen. Skulle egentligen ha gymmat idag men pratade med älsklingen i lur och vi båda somnade :( så får lite ångest nu.. men men. Tänkte plugga lite nu och ladda upp lite bilder på datorn. Slänger in ett inlägg lite senare med lite bilder från igår. Hoppas att alla har en fin kväll! Puuss !!







Vi klara av allt tillsammans. Jag älskar dig!










Peace

Daj mi te cevape da pojedem, stvarno sam pozelio al sa lukom

Publicerat: 2012-02-29 | 22:12:40 i Vardag

Hahaha omg, jag måste lägga upp ett videoklipp med en störd bosnier, haha så fucking jävla skön tror jag kommer kissa på mig snart. Hahahahahahaha herreguuuud haha.



Mc Aldin





Förresten, han ser jävligt bra ut!!









Peace

Hakala - dvadeset i dvije zore

Publicerat: 2012-02-29 | 21:47:48 i Vardag

Omg, hittade en gammal låt som jag älskar. Den är såklart på bosniska, jag älskade den när jag var yngre och jag älskar fortfarande den lika mycket. Den påminner mig om min mamma, hon lyssnade alltid på den. Får massa minnen flygandes in i huvudet när jag lyssnar på den.



Hakala - Dvadeset i dvije zore







Dvadeset i dvije noci, cekam da ces doci.










Peace

I said I really wanna work this out, damn boy I'm tryin'

Publicerat: 2012-02-28 | 15:36:10 i Vardag

Hejsan bloggen! Hoppas att allt är bra med er, själv så har jag sovit jättedåligt i natt, klev upp ur sängen för någon timme sen, nu tänkte jag börja klä på mig och fixa mig sen dra ut och fika eller något. Det är så fint väder så man vill ju inte sitta hemma, ska plugga och träna ikväll. Man vet ju inte vad man ska göra om dagarna, så har typ dragit till gymmet fett mycket de senaste dagarna. Undra vad man ska göra hela lovet då. Det är fint väder men det är kallt som satan. Vill bara att sommaren ska vara här nu, så att man kan sola och bada! Ajaa ska dra ut och fika nu, skriver senare om jag pallar. Ha en fin dag! Puuuss!!


Bjuder på två bilder, ser inte så bra ut idag haha. Pallar inte fixa mig längre.


















Peace

Bildboooomb

Publicerat: 2012-02-28 | 15:29:17 i Vardag

Lovade ju att lägga upp lite bilder från i fredags då vi var ute och klubbade (firade min 18årsdag). Har några bilder, men det finns fortfarande några till gruppbilder jag inte har fått tag på än, för jag kommer inte riktigt ihåg vem det var som fotade haha. Så här kommer lite bilder på mig, Cleisi och Esha.


















Det var några stycken, men det kommer komma upp fler i veckan, om jag får reda på vem det var som tog bilderna haha.









Peace

Vi levde i en lögn

Publicerat: 2012-02-28 | 15:02:32 i Vardag

Jag trodde inte att det skulle bli som det blev, jag trodde inte att du skulle sjunka så lågt till den nivån. Du brydde dig mer om andra, vad dom ska säga och tycka. Men vet du vad? Jag skiter i vad folk säger och tycker, låt folk snacka som dom gör, för det roliga är att de inte vet ett skit om oss eller vårt liv. Du sa att du visade mig allt, men enligt mig gjorde du inte det. Du tyckte att alla småsaker var onödiga, men vet du, dom småsakerna betydde mer för mig än dom stora sakerna. Du säger att du inte är samma person som du var förut, förut var du "bad boy" men när du träffa mig då ändrade du på dig. Men insåg idag att allt du sa bara var en lögn. Du kan kämpa hur mycket du vill men jag vänder inte tillbaka, du kan göra illa dig själv för vet du varför ? Du gör inte illa mig på det sättet utan dig själv. Vi hade världens bästa dagar, men vi kunde också ha dom sämsta dagarna. Jag gillade dig över hela mitt hjärta, jag var helt kär i dig. Du kanske inte märkte det men jag var det. Men är jag det fortfarande? Nej, vet inte riktigt inte efter idag, men känslorna kommer inte gå bort på ett bra tag och jag kommer inte kunna glömma dig så snabbt som du kanske tror. Det fanns småsaker som jag störde mig på, som jag blev ledsen och besviken på men du fattar ju ingenting. Wallah du är en sjukt bra kille, men det är bara det att vi kanske är för olika varandra som jag har sagt länge nu, vi är inte lika till sättet. Men visst ibland kan vi tänka likadant, men det är inte allt. För mig är det här bättre, men du ska veta att jag alltid kommer att finnas här för dig om det är något. Du kommer alltid kunna prata med mig om allt men kanske inte just nu. Det kommer att ta ett tag tills både du och jag mår bra igen, men tro mig allt jag vill är att se dig glad och att du ska må bra.



Omarion - Ice box

















Peace

I got this icebox where my heart used to be

Publicerat: 2012-02-27 | 20:16:35 i Vardag

Hej bloggen! Har inte skrivit så mycket, har inte orkat skriva något. Det har inte hänt så mycket faktiskt, har fortfarande inte fått tag på bilderna från i fredags av Cleisi så jag lovar att jag lägger upp dom så fort jag får tag på dom. Har tränat igår och i förrigår, så har sån träningsvärk i armarna och benen. Ska dra ut en sväng nu, har suttit hemma hela dagen och pluggat. Så tänkte dra ut nu, behöver frisk luft känner jag. Är heller inte på bästa humöret, känner mig lite nere idag. Skriver lite senare om jag orkar när jag kommer hem. Ha en fin kväll, puss!


Bjuder på en bild, ser hemsk ut idag!















Peace

Världens bästa kväll

Publicerat: 2012-02-26 | 00:47:34 i Vardag

Hej bloggen! Måste bara börja med och säga att jag hade världens bästa kväll, vi firade min 18årsdag igår. Har aldrig haft sån där bra känsla som igår, det var så jävla roligt. Mest av allt vill jag tacka min vackra änglar Cleisi och Esha. Är så jävla glad att det var vi, och är sjukt glad att ni var den största delen av min födelsedag. Vill också Tacka Anna, Carro och dom andra. Kvällen började med att jag mötte upp Cleisi i Slussen så vi drog och köpte cigg, sen drog vi till Fridhemsplan där vi vänta på Esha sen drog vi till Nivå. Hahaha tro mig roligaste ever, det första som händer är att en fitta börjar jiddra med Cleisi, men på gud Cleisi tog henne hårt där. Sen träffade vi på fett roliga kille, dom var feeeett söta! Så vi satt och snackade med dom för det mesta. Skönt med sociala människor när man är ute, bästa som finns alltså. Så vi satt där ett tag och sen kom Anna och Diana så dom satte sig med oss ett litet tag sen drog jag , Cleisi och Esha vidare till Kungsan, till en klubb. Roligaste var på vägen dig, har nog inte skrattat så mycket på ett bra tag, höll bokstavligen på att kissa på mig på grund av att jag garvade så sjukt jävla mycket. Aa juste sen på nivå så bjöd Cleisi och Esha mig på drinkar eftersom att det var min kväll, hehe fett söta jag svär. Sen köpte Cleisi en skitfin ros till mig, blev heeelt glad. Mycket mycket kärlek till dom där två alltså! Anyway vi drog till Kungsan till en klubb som sagt, så vi börja dansa o grejer, sen stötte vi på Anna, Diana, Carro och Susanna där. Så vi festa med dom med. Alltså det var så sjukt roligt ni anar inte, fyfan vad kul vi hade! Vi tog sista bussen hem, så vi var hemma runt 04.00 på morgonen. Vill tacka Carro också jäkligt mycket ! :) Vi tog lite bilder igår som jag tänkte lägga upp i något annat inlägg eftersom att alla bilder är på Cleisis lur så hon måste skicka dom till mig. Anyway ska inte skriva så mycket mer, vill ännu en gång tacka alla som gjorde min kväll till den bästa, bästa födelsedagsfirandet ever, massor med kärlek till er! Love u guys.

Bjuder på en bild på mig och Cleisi från igår.






Kärlek bror <3











Peace

Fieeeesta

Publicerat: 2012-02-24 | 19:48:40 i Vardag

Hej tänkte slänga in ett snabbt inlägg, ska dra o klubba med mina små älsklingar. Puuuss o hej! :D














Peace

I would say all the right things just to make sure you're mine

Publicerat: 2012-02-23 | 23:07:21 i Vardag

Hejsan bloggen! Hoppas ni alla mår fint för det gör jag. Har varit ovanligt trött idag, men de har inte varit en speciellt lång dag. Efter skolan så mötte jag upp min älskling, vi drog till vårt café och snackade om allt mellan himmel och jord. Så nu är jag bara hemma och gör absolut ingenting, borde egentligen plugga lite har fett mycket plugg. Ska strax gå och ta en dusch. I morgon så kommer det att bli galet, ska ut och äta middag med mina vänner och sen ska vi ut på krogen för att fira mig! Ser fram emot det, och nej det kommer inte bli mycket alkohol för min del hehe. Esha bad mig fixa mig överdrivet mycket i morgon när vi drar ut haha, får se om jag lyckas bli lite för överdrivet. Lovade att lägga upp lite bilder haha har inte fotat bara lite så ska lägga upp åtminstone de jag fick av älsklingen, Sadia och Sunita. Puuuss!!














Haha bjuder på en bild på grabbarna från idag. Haha så jävla söta alltså, riktiga modeller :P












Peace

...and than, it was over

Publicerat: 2012-02-23 | 00:51:41 i Vardag

Hejsan! Omg känner mig ledsen, haha det är ett heeelt år kvar tills jag fyller år. Alltså känslan man har när man vet att det just är min dag, den går inte att beskriva, den är för bra. Är riktigt glad, har fått så många gratulationer av folk. Jag svär minst halva skolan grattade mig haha. Man vill ju inte att dagen ska ta slut, tänk om man kunde känna så här varje dag. Skulle vara underbart! Men jag har lite ångest över dagen, men jag tror inte att det gör så mycket eftersom att jag förhoppningsvis kommer att få den bästa dagen ever på fredag! Vi tänkte käka middag först, sen tänkte vi dra ut. Kommer att bli riktigt roligt alltså. Men har dock också lovat grabbarna och Michelle att vi ska fira under lovet så det ska också bli roligt. Hoppas allt bara blir lyckat på fredag. Anyway, kom hem för typ en timme sen, var ute med killen. Ska gå och sova snart, är riktigt jävla trött alltså. Haha, svääär jag har sötaste killen ever, han kom till min skola bara för att ge mig en födelsedagspresent, så jävla söt. Fick fett fina örhängen av honom. :D Men anyway inget kommer någonsin att slå min vaaackra rooos. Alltså jag har blivit helt kär i röda rosor, finns nog inget vackrare. Hehe aa, i morgon vet jag inte riktigt vad som händer ska väl förmodligen träffa killen efter skolan. Sen bara vara hemma. Ajaa, ska inte skriva så mycket mer, lägger in bilder på presenterna i morgon är alldeles för trött nu. God natt alla söta! GOD NATT ÄLSKLING, HOPPAS JAG KOMMER TILL DIG I DIN DRÖM :D <3


Två bilder på mig från igår.


















Peace

Don't need candles and cake just need your body to make, birthday sex

Publicerat: 2012-02-22 | 19:22:16 i Vardag

Hääjsan bloggen! Har haft en fin dag, har fått fina presenter av Sadia, Sunita och pojkvännen. Fett söta jag svär, lägger upp bilder i morgon och skriver vad det var för något o så. För har lite bråttom nu, ska träffa pojkvännen. Skriver kanske när jag kommer hem eller så blir det i morgon. Ha en fin kväll, puuuss o hej!

Lägger upp lite bilder, o visar hur jag såg ut idag! Hade små afrikanska flätor på sidan och sen hade jag lockingt hår åt sidan :)


















Peace


Birthday sex

Publicerat: 2012-02-22 | 01:21:17 i Vardag

Den här låten är bara till mig, det är min dag idag! ;)



Jeremih - Birthday sex















Peace

För mig är du allt och lite till ♥

Publicerat: 2012-02-22 | 01:18:53 i Vardag















Peace

Happy B-day to me

Publicerat: 2012-02-22 | 01:11:35 i Vardag

Hejsan bloggen! Har inte bloggat så mycket på sistone, har inte pallat alltså. Har haft en fin dag med pojkvännen, idag är det inte en vanlig dag för idag är det MIN FÖDELSEDAG! Fyller 18, på fredag så ska jag ut med mina vänner och fira, kommer bli fett roligt hoppas jag. Ska spendera min dag idag i skolan haha sen med vänner och sen ska jag nog träffa pojkvännen. Saknar honom redan :( jajaaa orkar faktiskt inte blogga mer hahaha. Lägger upp lite bilder från förra veckan och den här veckan :) Yalla god natt till alla som ska sova!






























Peace

RSS 2.0