Mitt hjärta tillhör juggan


Shoo vad händer?
Aboo jag är så sjukt trött. Ska nog sova snart, ska trots allt vakna runt 05.30 i morgon. Det är ett helvete när man måste vakna så tidigt. Har precis duschat, och nu ligger jag i sängen o myser lite och kollar in höstkläder, medans mamma gör chokladpudding hihih.
Måste bara säga att jag saknar Montenegro som fan, har inte varit där på 2 år nu, men InshAllah ska åka nästa år. Min och syrrans present till pappa ska vara en resa till Montenegro i slutet av mars. Han fyller år i början av februari men han gillar inte att vara i Montenegro på vintern eftersom att det är riktigt kallt då. Så då har vi bestämt oss för att beställa biljetter från slutet av mars till april i 2 veckor. Så tror nog att det kommer bli hans bästa födelsedagspresent ever! Han förtjänar verkligen det, jag har världens bästa pappa.

Bjuder på lite gamla bilder. Dom tre första bilderna är från Montenegro 2008.







Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback