Helt död


Hejsan. Hoppas att allt är bra med er. Är helt jävla slut idag, orkar inte gör ett skit nu. Var i skolan, och efter skolan så åkte jag hem och städade hela huset och hela mitt rum också, alltså mitt rum var katastrof. Kläder överallt. Efter det så drog jag till gymmet med Michelle, det blev riktig hård träning idag alltså. Har så ont i benen och ryggen nu, vill bara lägga mig ner. Så kom hem från gymmet för en stund sen. Ska duscha och plugga lite sen sova. Har inte så mycket mer att skriva. Skriver mer i morgon. Ha en fin kväll.



















Peace

Kommentarer
Postat av: volim te punooooo i meni je moja BOSNA SVE ZNAM I VIDJELA SAM SVE BAS SVE SRCE BOLI KAD COVJEK VIDI STA SU NAM URADILI TO ZNAM.

2012-03-21 @ 07:21:24
Postat av: Maida

Jaa Bosna zauvjek ! Bosna je sve <3333333333

2012-03-21 @ 09:12:15
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback