Bästa känslan är när du kan vara dig själv utan att bry dig om andras åsikter


Hejsan bloggen! Vill ursäkta för en dålig uppdatering den här helgen, men var hos älsklingen så har inte tid med internet när jag är med honom, hehe. Ni förstår. Aaa har inte så mycket att skriva om, hahah vet det suger. I fredags åkte jag till älsklingen, så vi har mysat, lagat mat och bara umgåtts med varandra den här helgen. Har saknar honom och saknar han redan nu. Kom hem idag, har suttit och pratat lite med pappa, så mysigt och prata med honom, vi pratade om universitetet och jobb o.s.v. Hihih min lilla pappa <333 älskar honom meeest ändå om jag kan bråka med honom ibland, men han är mitt hjärta som min lillebror! Ska gå och sova snart, tänkte ta en sväng till morsan i morgon och på tisdag tänkte jag städa hela mitt rum o hela huset, sen träna hela kvällen! Ajaa har inget att skriva om mer. Lägger upp lite bilder på mig och älskling. God natt, puuss!!!!!












Jag älskar dig !















Peace

Kommentarer
Postat av: Irma S

Ohh vad jag saknar fig<3

2012-03-19 @ 00:41:25
URL: http://itchys.webblogg.se/
Postat av: Maida

Saknar dig med sekooooo ! :((((( <33333

2012-03-19 @ 00:48:18
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/
Postat av: Irma S

Massor med pussa på dina fina kinder <3<3

2012-03-19 @ 10:40:02
URL: http://itchys.webblogg.se/
Postat av: Tuke

Fina ni är seko :)

2012-03-19 @ 14:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback