God morgon


God morgon! Tidig morgon för mig, önska att jag kunde börja senare, känner att jag verkligen behöver sömn. Har fixat mig lite nu, alltså tro mig jag orkar knappt fixa mig längre. Älskade att fixa mig förut men nu pallar jag ens inte göra det. Ska dra till bussen strax, ska nog sova på bussen eller läsa in det jag ska redovisa i morgon. Idag har jag inga planer, så ska nog bara hem efter skolan o vila och plugga! Tänkte lite på vad jag ska hitta på i sommar, Anna vill att vi åker till Bosnien i slutet av juli så det blir kanske så. Sen har jag och Sunita bestämt att vi ska åka till Göteborg nån gång under sommaren. Ska bli roligt, men kommer inte ha så mycket tid att roa mig i sommar. Jag tänker inte avslöja varför än! :) Ajaa, nu ska jag byta byxor, hatar när jag inte kan bestämma mig vad jag ska ha på mig! Ha en underbar dag, puuss!


P.S bjuder på morgon bilder på mig, och min panna ser knas ut. Har nämligen råkat rivit bort en finne :$




















Peace

Kommentarer
Postat av: Irma S

Hej seko, aww tack men jag undrar vad du menar med attdu vill ha en lika bra kille? Du har ju Mir och han verkar sjukt snäll och behandlar dig bra? Har det hänt ngt seko?



Volim te dusice moja <3<3

2012-03-21 @ 18:13:36
URL: http://itchys.webblogg.se/
Postat av: Itchy

??????????????????????????????????

2012-03-22 @ 14:15:58
URL: http://itchys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback