Now I cry in the middle of the night, for the same damn thing


Hääjsan bloggen! Allt bra? Sitter här hemma och gör absolut ingenting, eller jo jag lyssnar på musik och kolla på bilder inget mer med det liksom. Har haft en skön och mysig dag idag faktiskt. Började kl 12.30 och slutade runt kl 14.00, bästa dagen jag svär. Ihhh gissa vem som var och hälsade på i skolan? Jo Saaaif :D blev överlycklig, passade på att ta första steget, så nu är allt lugnt mellan oss. Har saknat min bror som fan. Aa men iallafall efter skolan så drog jag, Sunita och Sadia in till stan, vi gick till kulturhuset och snackade lite och köpte powerking och marabou. Efter det så gick vi runt lite, och sedan trog vi och käkade på Max. Och efter det gick vi hem. Har pluggat och kollat på TV (för första gången på länge), brukar egentligen inte titta på TV, men blev intresserad av ett program på TV som går på kanal 3 som då heter "Lyckan i LA". Det var skitbra, så tror att jag kommer att följa det nu. Hehe, i morgon blir det hård träning och varje dag! God natt alla söta <333

Lägger upp några bilder från idag ;)



































Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback