Helgen


Hej hej bloggen! Som jag skrev tidigare så är jag inte så glad just nu. Kom hem för en stund sen var med Michelle och softa bara. Behöver inte gå in på detaljer, har hänt lite skit den här kvällen men inget jag orkar tänka på. Har inte gjort så mycket idag, var ute med Mir sen var jag bara med Michelle. I fredags så var jag ute, det var roligt. Har alltid roligt med världens bästa vänner. Efter vi var ute så drog vi o käkade sen drog jag och Mir till ... och sov där. I lördags hände typ inget speciellt var med Mir sen drog jag hem sen så var jag med Mir igen vi gick runt lite och så. Vi träffade på killen som gör mina dagar Ahmed då, hahaha kunde inte sluta garva när vi såg honom på tåget i Rågsved. Han hoppa på tåget och tvingade oss till Hagsätra för att följa honom hem för att han var rädd han hade tittat på någon skräckfilm. Tro mig jag kunde inte sluta garva åt honom. Efter det åkte jag hem till mamma och sov där. Så min helg har varit helt okej, fredagen gjorde min helg. Har inte så mycket mer att säga, i morgon så är det skola som vanligt ska nog bara dra hem efter och typ dööö. Orkar inte med något eller någon mer alltså. Den här kvällen knullade mitt huvud... Ajdee god natt!

























Peace

Kommentarer
Postat av: Irma S

Denisati da nisis dobila? Jer ja sam denisami poslala da pitam ako mogu dobiti Kemove stvari odkad je bio mali, kläder, ono sto je on hodao u, och så kanske du kan du kanske ta med det från mamma och när jag åker till pappa så kanske jag kan ta det?



Volim te<3 tycket att det är konstigt att kommentaren inte kom fram när jag vet att jag skickade den.



Denisa ti da nisi vidjela?



I ne pise se "knullade mitt huvud" to je ruzno :)

2012-03-26 @ 11:07:47
URL: http://itchys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback