Hejsan


Hej hej bloggen! Har inte orkat skrivaså mycket idag och igår. Sitter hemma och gör absolut ingenting. Känner mig helt trött, så tänkte gå och vila en liten stund snart. Efter det så ska jag plugga lite eftersom att vi ska ha redovisning i morgon och jag hoppas att det går bra, InshAllah ! Har inte gjort så mycket dessa två dagar, snart är det fredag. Fyfan vad dagarna går snabbt. På fredag så blir det utgång, Cleisi fyller år idag och Erick fyller år på fredag så vi tänkte dra ut och fira. Men vi måste först få med Erick, för han måste med! Anyway ska gå och vila lite nu. Kanske skriver mer sen om jag har tid. Puss o hej!!



En bild på mig år 2008 hehe


















Peace

Kommentarer
Postat av: Irma S

Tack seko, aa jag e jätte nöjd med den med :D



Vad fin bild, älskar ditt hår <3

Volim te srce malo <3

2012-03-29 @ 22:17:31
URL: http://itchys.webblogg.se/
Postat av: Maida

Haha vad är du nöjd med? xD Haha aaah jag var liten, vad mitt hår var gulligt hihi. Volim te <333

2012-03-29 @ 22:45:08
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback