Söndag

 
God kväll bloggen hehe. Sitter hemma, har precis tagit en dusch och nu softar jag bara. Ska nog lägga mig i sängen strax och börja läsa en bok. Jag hatar ju att läsa så vi får se hur det kommer att gå. Jaa, vad ska man säga om helgen då? Hade en fin fredag, men vädret var ju helt kaos alltså. Tänkte inte direkt detaljera den dagen.Igår var jag bara hemma hos mamma och gjorde absolut ingenting, hade lite filmmys med min syster. Anyway, i morgon är det måndag igen och jag längtar inte. Skulle ju börja träna idag, men det är lite ändrade planer så jag börjar nog på tisdag eller onsdag beroende på hur jag mår. För fick ju månadsgrejen idag, och det känns inte så bra. Har nog aldrig haft sån värk förut, kan knappt stå upp så ont har jag. Inte ens några jävla tabletter hjälper!!
 
Jaa, ni kanske undrar hur mitt förhållande går? Vi har haft det skitbra tillsammans hela sommaren, men just nu så är det lite komplicerat. Fast så är det i de flesta förhållanden men det löser sig nog, om inte så är det nog meningen att vi inte ska vara tillsammans. Men annars har det gått väldigt bra, det är bara dessa senaste dagarna som har varit heeelt fucked up. Men det löser sig InshAllah, för jag älskar ju honom :(
 
Ska hoppa in i sängen nu, sov gott alla söta!
 
 
 
Sometimes, two people have to fall apart to realize how much they need to fall back together.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback