The truth hurts, and those lies heal and you can’t sleep thinking that he lies still, so you cry still, tears all in the pillow case


Lita aldrig på en person som sårat dig en gång förr, för tro mig samma person kommer att såra dig flera gånger. Ibland ser man hur personen är försent, och den här gång insåg jag vad jag hade. Vi levde i en lögn, men lögnen fick mig att tro att det här var någon fint vi hade, som ingen kunde ta ifrån oss. Trodde vi var så mycket mer värda, att vår kärlek betydde så mycket mer för dig. Kanske var detta meningen? Man sårar inte en person som man "älskar" på det där sättet. Gör man så, så älskar man inte den personen. Det finns gränser i ett förhållande om vad som är okej och vad som inte är okej. Detta var över gränsen, och jag accepterar inte något sådant i mitt förhållande, har varit med om andra saker förr och jag lovade mig själv att aldrig förlåta någon som sårat mig. Jag kan förlåta men jag kommer aldrig att glömma, eller lita på dig mer. Trodde aldrig att du skulle göra så, trodde aldrig att du var den personen som skulle kunna göra något sådant mot mig, eller mot vem som helst. Jag lärde väl känna fel person, trodde jag kände dig men nej det gjorde jag inte. Jag älskar dig över allt annat, har aldrig älskat någon som jag älskar dig men ibland måste man gå vidare fast det gör ont. Jag älskar dig.






There is a story behind every smile

















Peace

Kommentarer
Postat av: Irma S

LIJEPA<3<3

2012-05-22 @ 22:13:26
URL: http://bitchyitchy.blogg.se/
Postat av: Tuke

Volim te seko. Allt kommer bli bra! Du är så fin seko! <3

2012-05-22 @ 22:58:51
Postat av: Tuke

Volim te seko! <3

2012-05-22 @ 23:06:06
Postat av: Maida

Tack moje seke, volim vas puss <333

2012-05-22 @ 23:06:43
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/
Postat av: Irma S

I mi tebe volimo<3<3 Srce si<3<3 Jag ringer dig idag Mackie^^

2012-05-23 @ 11:07:46
URL: http://bitchyitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback