Söndag

Hej bloggen !! Förlåt för en jättedålig uppdatering men har inte haft tid dessa dagar. Onsdagen slutade med en riktigt bra dag. Nu ligger jag i sängen och älskling ska tvätta och jag ska diska. Det har inte hänt så mycket under dessa dagar har bara spenderat dagarna med älskling. Igår så red vi eller alltså vi åkte hästvagn det var riktigt kul. Är ledig på torsdag och fredag så tänkte träffa Sadia på torsdag om hon har tid. Sen ska jag och Mir till min mamma, han ska få träffa henne för första gången. Sist blev det inte av eftersom att det hände lite grejer. Måste bara säga att jag fick jobbet och jag är öveeeeer glad !! Hehe , aja nu ska jag gå upp och diska. Ha en fin solig dag. Puss o hej !!







 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Peace


Kommentarer
Postat av: Irma S

Naww vad mysigt att åka häst o vagn. <3 Volim te

2012-05-13 @ 13:26:31
URL: http://bitchyitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback