Maybe we're not meant to be together


God morgon bloggen. Vaknade runt kl 10.00. Kan knappt sova längre, vaknar upp minst 5 gånger per natt, så jobbigt! Vaknade upp med en jättekonstig känsla... och fick bara för mig att göra något som jag kanske inte borde ha gjort, kommer väl ångra mig sen. Idag känns det som att jag bara inte pallar mer, tog typ bort allt jag skrivit. Det känns liksom bara som att det kanske är bättre så här? Känner också att jag ångrar mig, men vet inte riktigt vad jag ångrar. Det är 4 dagar kvar, och jag trodde verkligen att jag skulle klara av det här men det känns som att jag bara vill ge upp allt nu. Men jag vet att jag kommer att ångra mig i morgon.

Sitter hemma bara, ska tvätta snart. Sen ska jag väl åka och möta upp min syster i centralen. Jaa, typ det. Tänkte plugga lite idag också. Tänkte lägga upp lite fler bilder från igår.
















Visst är vi fina? Ärligt talat så passar jag feeett bra med sjal hähä eller hur?
Ajdee, ha en fin och solig dag. Tack o hej!














Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback