Jordbro


Hej bloggen! Haha har haft en riktigt skön dag. Började med nationella prov imorse i engelska och det gick bra tror jag. Sen åkte klassen på armé muséumet i Östermalmstorg. Efter det så drog jag och Sadia hem till Sunita i Jordbro. Vi satt där och åt middag och bara chilla så där. Vi hade fett mysigt, på gud har inte skrattat så mycket på länge. Sen så klart så fotade vi väldigt mycket, kanske inte kommer lägga upp alla bilder men några iallafall. Tro mig vissa bilder är bara på skoj! Vi fick för oss en dum idé hahaha. Som tydligen var super rolig enligt oss iallafall. Sitter hemma bara nu och lyssnar på musik. Ska kanske gå och sova snart, vaknade 05.00 i morse så är ganska trött. I morgon tänkte jag tvätta kläder och så. Ajaa, ska lägga upp lite sjuka bilder från idag. Ha en bra natt puss o hej!

























Hahahhahahahaha måste bara säga att den sista bilden är så ful att jag fortfarande sitter och garvar åt hur jag ser ut. Leker så farliga, THUG LIFE BROR ! Kommer kanske mer bilder (normala) i nästa inlägg haha.















Peace

Kommentarer
Postat av: Irma S

HAHAHAHHAAH DU ÄR FÖR SKÖN MIN LILLA THUG.<3

2012-05-05 @ 13:03:42
URL: http://bitchyitchy.blogg.se/
Postat av: Maida

Jaa vi leker så där farliga, lite import style ;)

2012-05-05 @ 13:06:03
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback