God natt


Hej bloggen! Sitter vid datorn bara, ska strax sova. Idag har jag tvättat och städat hela mitt rum, det blev så fiiint! Sen åkte jag in till centralen och mötte upp min syster från Uppsala. Sen åkte vi hem bara och har ätit middag, pappa grillade. Alltså min pappa grillar som ingen annan, ingen kan grilla som honom tro mig! :) Så nu har vi bara softat lite, i morgon ska vi åka till mami, och på måndag ska vi ha kalas för min lillebror som fyller 6 år MashAllah! Sen på kvällen så åker Irma till Uppsala igen. Sååå har inte så mycket att skriva. Ska gå och sova nu men slänger in något inlägg i morgon innan vi åker till mami. God natt och sov gott allihop! Puss



















Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback