Comeback


Heeej bloggen, haha det var verkligen ett bra tag sen! Har inte orkat blogga så mycket som ni kanske märker. Jobbar nu, en vecka kvar sen börjar mitt sommarlov på riktigt! Har känt mig helt död efter jobbet så har inte gjort så jättemycket hittills. Sitter hemma nu bara och lyssnar på lite musik. Jasmine ville att jag skulle komma med ut men jag känner inte för det just nu, är lite nere. Men det kommer att bli bättre hoppas jag. Annars går allt riktigt bra, vill tagga typ från Sverige när jag får min lön. Det skulle vara soft med Kroatien eller London :) fast får bestämma mig till augusti. Jaa, mer händer ju inte under lovet alltså haha. Jag har typ följt hela fotbolls EM och i morgon är det final, vilket land vill ni ska vinna? Jag skulle gilla om Italien vann denna gång, men man kan ju nästan tro att Spanien vinner igen. Haha dom är så sjukt grymma! Igår så drog jag till mamma efter jobbet, för hon skulle färga mitt hår till brunt hahha alltså det blev ju inte så bra, men det syns lite iallafall så ska färga igen om nån vecka. Idag var jag hos mamma ett tag sen åkte jag till stan och köpte 3 par skor wohooo och två presenter till pojkvännen eftersom att vi firar 6 månader på fredag. Ajaa, ska typ sluta skriva nu. Ha en fin kväll! Puuss


Bjuder på en ny bild på mig :)

















Peace



Kommentarer
Postat av: Irma S

Få se skorna, jag vill med köpa tre par :( haha pusssam <3

2012-07-01 @ 22:13:29
URL: http://bitchyitchy.blogg.se/
Postat av: Maida

Har ingen kamera :( ville lägga upp de Mir köpte också men min mobil har blivit helt fucked up kan inte ladda upp längre :'( <333

2012-07-02 @ 06:45:54
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback