What have I done, you seem to move on easy

Faaaaaan fåååår fucking flipp! Pallar inte mer, jag hoppas att du har rätt, din mening fick mig att tro att det finns en möjlighet. Hur länge ska det hålla på? Kommer det någonsin att gå över? Kommer jag någonsin att släppa taget? För just nu känns allt bara så knas, det går inte. Jag försöker hela tiden men det går inte på något fucking sätt. Trodde att det åtminstone skulle gå över nu, men nej det blev bara värre. Allt blev så jävla mycket värre, trodde inte att jag skulle känna så här mer. Är det bara jag som har det i huvudet och lurar mig själv att det inte kommer gå över? Det känns bara som att det aldrig kommer att gå över, det är allt jag vet just nu. Inget jag gör hjälper, inget jag säger hjälper, vad fuck hjälper? Vill inte det här, ville inte att det skulle bli så här eller, trodde heller aldrig att det skulle bli så här! Det känns som att jag går och bär på detta och inte längre vill göra det, jag pallar inte men endå så finns det inget man kan göra åt saken. Fuck den här världen alltså, ta mig bara härifrån till ett annat land. Skulle verkligen behöva dra någonstans helt jävla själv. Skulle vara så jävla skönt, inga problem, inga tankar och ingen fucking stress. Åtminstone sådär i två-tre månader. Kan knappt vänta till sommaren, ska ha en sjuk sommar i Turkiet med mina änglar. Har du någonsin haft den där känslan, som att du har en klump i magen som aldrig vill gå bort? Det har jag nu haft i år, den vill aldrig gå bort. Dagarna rinner iväg, kommer det någonsin att bli som jag vill eller önskar att det blir? Fick ett svar igår, svaret av denna person betyder väldigt mycket. Så det gav mig hopp om att det kommer att bli som jag önskat. Jag har så mycket att säga, men det vill aldrig komma ut när vi väl står där. Vill bara skrika dig i ansiktet allt jag har att säga men det kommer inte gå, vill inte visa mig svag och att jag kan sjunka så lågt för det är egentligen inte värt det. Men det kommer att komma en sådan dag då jag kommer att göra det. Jag hoppas att dagen kommer att komma, då klumpen går bort och aldrig mer kommer tillbaka.















Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback