Sega dagar


Hääjsan bloggen och alla söta läsare! Sitter hemma och bara chillar alltså, ska strax dra till gymmet och gymma med Michelle. Det var längesen vi träffades, sen kanske jag ska träffa Anna en stund och efter det ska jag hem o duscha och sova. Är så sjukt trött, har knappt sovit något inatt. Hade som vanligt bara två lektioner idag, efter skolan så drog jag och Sunita till Farsta centrum och köpte lite saker. Pappa fyller år på söndag och har fortfarande ingen aning om vad jag ska köpa till honom. Måste köpa något rött, typ en tröja, cardigan eller något. För jag kom på idag att jag typ aldrig använder rött hehe, så ska nog köpa det i morgon plus jag kan ha den på alla hjärtans dag vilket är om 14 dagar hihi, längtar faktiskt. Jag och Sunita kollade på söta grejer som man kan köpa till sin flickvän/pojkvän på alla hjärtans dag, det var fett gulligt på gud jag dog nästan. Så ska hitta något gulligt till pojkvännen men har redan bestämt en grej som jag bara måste köpa till han (a). I morgon måste jag köpa ett par klackar till syrran om dom inte är slut, dom var fett snygga och jag tror hon skulle gilla dom. Hoppas bara att dom inte är slut! Hon kommer hit i helgen så det ska bli roligt att träffa henne har inte träffat henne på länge. Jajaa bloggar lite senare, ska dra nu. Puss o hej! Bjuder på lite bilder från igår och idag hähää












Hahaha tredje bilden på mig, jag vet! Alltså skäms inte eller något, så jag bryr mig inte riktigt haha. Ibland måste man bjuda på fula bilder också.

Sen tog jag en fin bild på Ahmed idag, fett söt. Riktig katt alltså ! Hähää ajdeee ciao.








Peace

Kommentarer
Postat av: Irma S

Mackie seko du behöver inte köpa något<3<3 Saknar dig med, är stolt över dig som både pluggar och hinner med allt annat! Keep it up sis<3<3

Volim te<3<3

2012-01-31 @ 19:42:04
URL: http://itchys.webblogg.se/
Postat av: Maida

Joo dom e jättefina, tror du skulle gilla dom och dom e fett snygga till våren men hoppas bara att dom finns kvar i morgon. Det borde dom göra :) Aa jag med men de skönt att få vila ut under helgen. I morgon ska jag sitta kvar i skolan typ till kvällen, ska plugga o så. Volim te <333

2012-01-31 @ 22:33:03
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback