R.I.P morfar ♥


Vila i frid morfar min!

Även om jag inte har träffat dig så gör det ont, kan inte sluta gråta. Din dotter är min mamma, det gör ont att veta att du längre inte finns. Nu när hon behöver dig som mest, det fanns ingen hon älskade mer än dig. Du var allt för henne, hon brukade sitta och säga hur mycket hon älskar och saknar dig. Det fanns ingen människa som älskade dig så som hon gjorde/gör. Men jag hoppas att du kommer till paradiset, och att ni kommer att träffas igen. InshAllah! Du var med om mycket försöker att få mamma att tänka på positiva saker. Att ni kommer att träffas igen när tiden är inne, att du kommer att få det bra där uppe, du kommer få träffa dina syskon och dina föräldrar. Alla kommer nångång att dö, men det som är orättvist är att Gud tar de bra människorna och låter de dåliga vara kvar. Min mamma känner sig nu helt förstörd, hon träffade inte sin pappa på 7 år, hon ångrar att hon inte åkte ner till Bosnien och träffade dig en sista gång. Men InshAllah dom kommer att träffas igen.


R.I.P morfar Mustafa, du finns i våra tankar!




Da mu bog da dzenet i nek ti je rahmet dusi, dedo moj!











Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback