People always leave


Hej bloggen! Hoppas att allt är bra med er där hemma. Sitter och gör absolut ingenting, är så jävla trött och har skakat hela dagen. Vet inte riktigt varför, aja var i skolan halv 8 i morse iallafall sen hade jag lektioner höll seriöst på att somna. Sen var jag med pojkvännen ungefär nån timme i skolan. Sen drog jag till Värmdö för att gymma, kändes som att jag skulle svimma efter jag hade gymmat. Anyway efter det så mötte jag upp pappa snabbt sen drog jag hem till mamma igen. I morgon börjar jag halv 1 så det är soft, men ska nog tvätta kläder med mamma på morgonen. Slutar tidigt i morgon också, så ska träffa killen efter skolan. Hatar det här, varför ska alla som man bryr sig om dra härifrån? Fattar fan inte varför, kan ingen stanna kvar eller? Alltsåååå gaaah, är fett sur pallar inte skriva mer. Hörs ha det bra!



Jag är kär kär kär!













Peace

Kommentarer
Postat av: Katie

Fin du e ! :) <3

2012-01-17 @ 17:20:56
URL: http://fashionkatiie.blogg.se/
Postat av: Maida

Tack detsamma duso :) <3

2012-01-17 @ 18:36:23
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback