Lektion


Hääjsan bloggen! Sitter på tyska lektion och har supertråååkigt, Sunita är inte i skolan idag så det är därför jag har tråkigt på just den här lektionen! Anyway, vi hade psykologi i 2 timmar och 20 minuter i dag. Tycker att det verkligen är intressant men ändå så höll jag på att somna haha. Idag så händer det väl inte så mycket, ska hem en stund efter skolan och sen ska jag träffa pojkvännen. Vill att det ska hända något roligt men det gör det inte. Samma skit varje dag, så jävla tråkigt alltså finns inget att göra. Nästa helg kommer min syster hit, får hitta på något roligt och så fyller pappa år nästa söndag, så ska köpa något fint till honom hihi. Har bestämt mig för att ställa mig i kö till lägenhet så fort jag fyllt 18, och det är bara 26 dagar kvar InshAllah. Jag skulle verkligen vilja ha en lägenhet i Högdalen eller i Hagsätra. Någonstans på den gröna linjen iallafall. Men vi får hoppas på den bästa! Det kommer ju att ta tid men det är bra, så att jag hinner fixa jobb och grejer. Alltså jag har fett tråkigt det är därför jag inte skriver om något intressant alltså. Gaaaaaaaaaah kommer somna, fett tråkiga lektioner. Den här helgen blir en plugghelg plus en sovhelg jag svär.
Ajaa, skriver mer när jag kommer hem. Ska gå och dööö nu, plus är röööksugen, får lite panik faktiskt... Ajdee ha det gött ! Puss o hej!


Yeeeaaaaaah
















Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback