Ledig


Heej bloggen! Förlåt har inte haft tid att blogga de senaste dagarna, men det ska bli en ändring nu. Hehe. Är ledig idag så sitter hemma, har precis duschat och nu sminkar jag mig. Ska träffa pojkvännen snart, få se vad vi hittar på för kul! På lördag ska vi antingen på bio eller fika, fett mysigt hihi. Igår så gymmade jag efter skolan, fyfan vad trött jag var. Sen drog jag och träffade killen vi tog en liten promenad sen drog jag hem igen. Alltså det är så jävla kallt ute, det är helt sjukt. Hade prov igår också haha, det gick väl sådär men tror endå inte att jag klara det. Skulle egentligen inte gjort provet men min lärare tvingade mig för hon "vet" att jag kan. Men nej jag kunde verkligen inte hehe. Anyway ska föna håret sen ska jag dra till bussen, skriver mer senare. Slänger upp någon bild, ha en fin dag!













Peace


Kommentarer
Postat av: Irma S

Uppdatera då :(<3

2012-01-24 @ 17:35:06
URL: http://itchys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback