Känslorna blir bara starkare


Heej igen bloggen min, hihi! Hoppas ni alla mår bra för det gör jag. Är fett glad vet inte riktigt varför, kanske för att en person gör mig glad. Har inte gjort så mycket idag, åkte hem efter skolan och vilade lite o pluggade lite sen fixade jag mig snabbt och sen mötte jag upp pojkvännen i stan, vi gick runt lite och sen tog vi en fika. Så nu är jag bara hemma, kom hem runt kl 22.00 hehe. Nu sitter jag bara vid datorn kolla facebook lite, har inte varit inne på rätt länge faktiskt. Ska sätta mig med mamma och kolla på film snart, får se vad det blir för film. Är så jävla trött idag så ska nog sova efter filmen, så skönt får sova hur länge jag vill i morgon. Måste bara säga att jag saknar älsklingen redan, fattar inte riktigt. Alltså vi ses ofta sen när vi inte är med varandra så saknar jag honom fett mycket, känslorna börjar faktiskt bli starkare och starkare för varje dag. Hade fett mysigt med honom idag alltså, faan saknar haaan, hahah :$ Att bara sitta och titta på honom i ögonen gör mig fett glad, men måste nog säga att jag verkligen är kär! Är också fett glad att jag har träffat en sån underbar kille som han. Hähä :D i morgon så ska jag tvätta kläder med mamma, sen ska jag plugga och så ska jag nog träffa killen nån gång på kvällen. Ajaa orkar inte skriva mer kanske slänger upp något inlägg senare, om inte så blir det i morgon. God natt på alla, eller jag antar att många festar just nu haha, men ha så kul! Puuss o hej!

Bjuder på några bilder på mig :D


















Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback