It's not the goodbye that hurts, but the flashbacks that follows


Hejsan! Jag vet att det har varit en dålig uppdatering på sistone, men har inte haft lust att blogga efter att min morfar gick bort. Har för det mesta bara suttit hemma med mamma och snackat och så. Idag så vaknade jag runt 12.00, jag och mamma somnade typ kl 04.00 på morgonen. Sen drog jag upp duschade och fixade mig sen drog jag till Värmdö för att träna. Har sån jävla träningsvärk i benen. Anyway, har inte gjort något speciellt den här helgen bara varit hemma och träffade pojkvännen igår. (jaa jag har pojkvän nu) :) Ajaa, i morgon får jag se vad som händer ska nog bara vara med mamma sen kanske träffa killen en stund men tror inte det. Måste också plugga för på onsdag så har vi prov i två timmar, måste skriva minst 4 till 40 sidor, haha och dom ska vara handskrivna. Så vi får se hur det kommer att gå, ska skriva om den amerikanska och franska revolutionen sedan ska jag också hitta likheter och skillnader mellan dessa två. Och tro mig jag suger på revoluationerna. Det är endå skönt att kursen slutar nästa vecka. Ska bli kul att läsa psykologi om tre veckor också. Aa vet inte vad jag ska skriva mer alltså, har inte så mycket att skriva heller, inget på hjärtat. Såå ska lägga mig i sängen och kolla på film med mamma nu. Skriver nog i morgon igen. God natt alla söta människor! Puuss!

Bjuder på en bild på mig, haha så rolig alltså. Den dagen var lite för rolig kanske.













Peace


Kommentarer
Postat av: j

Haha hur roliga var vi inte? Och hur mycket sjuka saker gjorde vi inte? Shit vilka tider. Minns också hur vi stod inne i ditt badrum på natten och fånade oss framför spegeln. Och alla våra roliga samtal till folk. :p

2012-01-15 @ 21:48:28
Postat av: Maida

Hah aa o våra äventyr lite överallt alltid när vi var tankade! aaah samtalen alltså, kaoos. haha.. aa våra sjuka grejer vi gjorde hehe

2012-01-15 @ 22:34:54
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/
Postat av: M

jaja, minnen hit, minnen dit. dosta bre

2012-02-01 @ 22:47:15
Postat av: Maida

o vem fuck e du idiot? om du ska kommentera så skriv ditt namn!

2012-02-01 @ 22:58:06
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback