I love it when you look at me that way


Hääj på er! Hoppas ni haft en bra start på jobbet/skolan. Började 12.30 idag, hade två lektioner men man kan säga en för vi gjorde inte ett skit på idrotten som vanligt då. Anyway, det var lite segt idag, drog hem direkt efter skolan. Så nu sitter jag bara hemma och lyssnar på musik, och jag är fan taggad på att gå på juggefest, vill gå nu haha. Har sån jävla träningsvärk i låren idag alltså, tränade väl dom för mycket igår. Kan knappt sätta mig ner, så jävla ont gör det. Haha har typ suttit med det här inlägget sen jag kom hem från skolan alltså ungefär 4 timmar. Vet inte vad jag ska skriva mer, har ingenting på hjärtat att säga just nu. Ajaa slänger upp nån bild från idag. Puuuss o hej!

P.S slänger nog upp lite gamla bilder (minnen) senare.
















Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback