Ett smile, några ord och jag dog för dig


Hej! Förlåt för en väldigt dålig uppdatering den här helgen. Har verkligen inte haft tid med att blogga den här helgen. Har haft fullt upp! Igår så sov jag väldigt länge sen drog jag in till Slussen och träffade... Efter det så åkte jag hem till mamma. Vi satt och kollade på en skräckfilm, skitmysigt! Fick typ ingen sömn alls inatt, jag satt vaken till 08.00 på morgonen och vaknade 12.00. Jaa man kan ju inte sova längre för att man hör min lillebror springa runt och skrika. Så är väldigt trött idag. Hjälpa mamma med städningen o så, sen duschade jag min lillebror och sedan drog jag in till Thorildsplan och träffade... och efter så mötte jag Sampa, Skill och Michelle vid gymmet. Så Vi gymmade typ i två timmar men det gick jävligt snabbt alltså. Hade inte sån lust att träna fullt ut för som sagt är sjukt trött. Så kom hem för typ en timme sen. Sitter nu bara hemma och lyssnar på musik. I morgon så är det första skoldagen på detta år, ska blir roligt att träffa alla igen. Eller vissa i klassen iallafall. Börjar sent har bara två lektioner i morgon men måste dra lite tidigare, har lite grejer att fixa med Sadia. Har sån ångest och vill verkligen inte ha det, hatar den här jävla känslan alltså. Gaaaaaaaaaaahhhh blir galen! Aja kanske bloggare senare. Ha en fin kväll!

Bjuder på en riktigt gammal bild.






No matter what I try to do
My mind is filled with thoughts of you

Its not my choice to feel this way
These feelings will not go away

I don't know what this life will bring
But I want you more than anything

I know right now you might not see
That you mean so much to me

All I feel will be worthwhile
If only just to see you smile

I knew you were special from the start
The day we met you stole my heart

One day you will see it too
That I was meant to be with you
.









Peace



Kommentarer
Postat av: J

Kommer ihåg hur många gånger om vi kollade på dom där bilderna. Ni va så söta.

2012-01-09 @ 22:46:20
Postat av: Maida

Jaa, jag kommer också ihåg det, det var också tider. "/ tack så mycket.

2012-01-09 @ 23:07:19
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback