Boy I got you so high


Hellu! Hoppas ni alla har haft en bra dag. Själv så var min dag så jävla onödig. Står och väntar på den där fucking bussen i typ 30 minuter eller något sådant, trodde jag skylle komma försent hade sån jävla stress alltså. När jag väl ska hoppa av bussen i Slussen så kommer mitt tåg, så jag springer till tåget för att inte missa den. Jag kommer till skolan ungefär prick 10.30 då jag börjar, står och väntar där på att matten ska börja, men nej de gjorde den inte för vi hade ingen jävla lärare så jävla irriterad! Stressa helt i onödan, plus min tyska var inställd så hade inte någon lektion förrän 13.30 då vi bara hade mentorstid i ca 20 minuter. Sen sluta vi, hah min dag inte så lyckat! Kunde lika gärna sovit ut idag men nej jag stressade helt i onödan, hatar när det där händer! Gaaah är fett irriterad, den där fittan har irriterat mig hela dagen, vad fuck är hans jävla problem egentligen. Alltså paaaass på killar, alla e samma skit alltså. Plus så ska B... fortsätta tro att det kommer bli vi igen, pallar inte kan alla bara låta mig vara ett tag? Skitjobbigt, pallar inte med någon längre alla är sjuka i huvudet. Folk vet ju inte vad dom vill längre. Jävla skitdaaag alltså, och nej jag har inte PMS är bara så jävla trött på alla. Ska iallafall dra till gymmet snart med Anna, sen ska jag bara hem och sova. Är så sjukt trött, kan fortfarande inte sova om nätterna.
Anyway, vet inte vart jag ska börja, varför ska killar va så sjuka i huvudet? Haha, alltså jag pallar inte, man kanske ska vara singel trots allt, börjar släppa taget och bara ge upp. Han är egentligen inte värd mig, och jag vet att vad som än kommer att hända så kommer inte du vara den som får mig att glömma allt annat. Kanske dags att vänta på att den rätta killen ska komma, som får mig att glömma allt. Visst jag gillar väl honom och så men det känns inte speciellt, det där lilla finns inte där. Att något känns speciellt är nog den bästa känslan ever, jag får inte fjärilar i magen när jag ser han, fick bara det första kvällen vi träffades själva. Är det kanske ett tecken på att jag inte gillar honom? Visst han har verkligen varit som en drömkille till sättet, sättet han är på är bara för bra, det kanske är därför jag inte gillar han? Jag faller inte för sådana killar, jag faller mer för såna "bad boys", tror att många tjejer också gör det. Han kanske är för snäll, jag är inte van med att ha sådana killar som han. Det är liksom inte min grej, men jag vill verkligen att det ska bli det. Man vill ju ha den där spänningen också, varje gång vi bråkar så vill han inte snacka om problemet som vi bråkar om, han vill bara att vi inte ska tänka på det. Haha, medans jag fortfarande jiddrar om det och det blir han jävligt trött på. Men va fan jag vet ju inte hur detta förhållande ska fungera. Just nu känner jag inte för att ha pojkvän, men samtidigt vill jag. Det är på sommaren jag inte vill ha. Eftersom det är då jag och brudarna reser till Turkiet, det är då man bara ska ha roligt och inte tänka på något alls. Vill bara att den dagen ska komma, då vi sitter på flyget. Pallar inte vara kvar här mer, det har blivit för mycket. Visst det är inte problem eller något utan har bara tröttnat på detta ställe. Skulle vara extremt skönt att komma bort ett litet tag bara. Aaaa men vi får se hur det blir, det kommer iallafall att lösa sig hoppas jag !
Juuustee, måste säga att min söta Jasmin kom tillbaka till skolan idag, hon har ju varit i Dubai och Irak ett bra tag nu. Så jävla söt, hon köpte med sig massor med Irakiska tuggummin till oss. Nadia är ju också i Dubai nu, är så jävla avundsjuk! Ska också dit en gång i mitt liv. Så messade henne och skrev att hon skulle ta med sig baklava, tuggummin eller cigg från Dubai till mig hahah. Har ju också bett Sainey köpa med sig två handgjorda afrikanska armband till mig eftersom att han är i Gambia, så jag hoppas att han inte glömmer att köpa det. Bryan är också bortrest, han är i Chile bad honom också att köpa ett handgjort armband till mig hahahaha. Så jag hoppas att ingen glömmer mig nu då. 
Ajaa, ska nu gå och fixa grejer sen dra till gymmet med Anna. Ha en fin kväll!















Peace

Kommentarer
Postat av: Katie

Fin du är gumman :)

2012-01-10 @ 18:49:06
URL: http://fashionkatiie.blogg.se/
Postat av: Maida

Tack detsamma duso <333

2012-01-10 @ 18:53:57
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback