Some people have to fight

 
Heej bloggen! Shit, det var verkligen längesen jag bloggade. Har inte haft så mycket nu under sommaren så därför har jag inte uppdaterat på ett bra tag. Men nu tänkte jag ta igen allt och börja blogga igen. Tänkte berätta lite om min sommar för er också.
 
Som ni flesta vet så har ju skolan börjat igen, jag började i onsdags och det kändes inte så bra om jag ska vara ärlig. Fick typ ångest så fort jag kom in i skolan, men men. Det är sista året nu så det är bara att hålla ut och kämpa för det är verkligen lite kvar. Fattar inte att gymnasietiden har gått så snabbt. Kommer iallafall att sakna vissa och vissa inte hehe. Vi har redan börjat kolla hur vi ska göra med skivan och så. Det är tydligen jag och Cleisi som ska ta hand om den grejen. Undrar verkligen hur det kommer att gå haha.
 
Anyway, min sommar började med att jag jobbade 3 veckor och tjänade lite cash vilket var nice! Sen har jag shoppat lite här i Stockholm. Har typ bara varit med min pojkvän hela sommarlovet. Vi har haft både bra och dåligt tillsammans men så är det mellan dom flesta om man är med varann för mycket! Annars så har jag haft jättemysigt med honom, vi har inte direkt rest någonstans men vi åkte dock till Göteborg och hade riktigt mysigt där. Vi åkte till Liseberg och snacka om att jag hade så roligt där. Efter det så satte vi oss på en mysig utesevering på kvällen, det var riktigt fint! Vi firade våra 6 månader i Stockholm också, som då var den 6.e juli, vi kolla på bio "The Dictator" blev det så klart hehe, efter det så åt vi middag och direkt därefter satte vi oss på Friday's i Kungsträgården och tog några drinkar. Så jag har egentligen inte gjort så mycket under sommaren, som sagt har varit med pojkvännen för det mesta. Men nästa sommar blir det Juggan iallafall InshAllah. Förra veckan så var det ju Eid, så pojkvännen kom hit och vi var hos min mamma och firade. Mamma hade gjort så mycket mat och sedan kom det massor med gäster.
 
Jaa, vad mer kan jag säga om min sommar haha? Har dock också kollat lite på universitet, har bestämt mig för att börja på universitetet direkt efter sommaren nästa år, så ska söka i april. Hoppas verkligen att jag kommer komma in. Om det inte finns min kriminolog linje här i Stockholm så är jag beredd på att flytta till Linköping och plugga 3 år där. Mer än så behöver jag inte plugga.
 
Ajaa, tänkte inte skriva så mycket mer men kan lägga upp någon/några bilder.
 
 
 
 
 
Haha, jag och älsklingen i Liseberg i Sagoslottet :D
 
 
 
 
 
 
 
 
Peace

Kommentarer
Postat av: Irma S

Vad mysig sommar du haft Mackie <3 Synd att du inte kom hit som du lovade bara :P Volim te<3

2012-08-26 @ 11:38:25
URL: http://bitchyitchy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback