I would sleep to the sound of your heartbeat everyday

 
Shoo bloggen. Tvättade klart alla kläder för nån timme sen, sedan tog jag en lååång dusch så jävla skönt. Har precis käkat middag och nu sitter jag och bloggar lite. Ska strax fixa mitt hår lite och sedan ska jag fortsätta titta på Förhäxad hehe. Ska lägga mig lite tidigare idag så att jag inte är helt död i skolan i morgon. Aaa har inte så mycket mer att skriva hehe. Kan bjuda på en skitsköööön låt, alltså den får mig typ vilja gå ut o klubba. Eller typ den passar riktigt bra om man ska föra någonstans. Haha vet ej varför, får bara den där känslan.
 
 
 
Massari - Brand new day
 
 
 
 
 
If my life was a dream
Would you fall asleep to find me
It’s so real how it feels
Baby stay right here with me
Fairies see I’m in love
Searching my whole life to find you
I would sleep to the sound
Of your heartbeat everyday
If i had the chance to make you understand to
Maybe I would find out words to say
You know where I want it
I can see you going
Baby it’s a brand new
Brand new day

Habibi habibi I
Habibi habibi I
Habibi habibi I
Want you so bad
Habibi habibi I
Habibi habibi I
Habibi habibi I
Losing my mind
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Peace
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback