God morgon

 
God morgon! Vaknade för en stund sen. La mig runt 02.00 i natt, satt och kollade på Förhäxad, alltså den där serien. Haha kan sitta och kolla om och om igen på det. Igår så gick jag en sväng till Michelle vi satt o snacka o så. Efter det så drog jag upp till Anna en snabbis, plattade hennes hår o så haha. Sen drog jag bara hem och tittade på Förhäxad. Har inte lust att göra något alltså, vet inte riktigt varför. Har bara den där ångest känslan, men men. Hoppas att det går bort snart.
 
Idag tänkte jag tvätta och sen ska jag väl bara sitta hemma och fortsätta titta på Förhäxad. I morgon är det skola, ser inte direkt fram emot det hehe. I morgon kommer också lönen, så skönt! Kanske dags att gå ut nästa helg om jag känner för det. Har inte varit ute på krogen på ett bra tag alltså, nån månad. Så det börjar bli dags att gå ut och bara ha roligt!
 
Tänker väldigt mycket på att jag tar studenten snart, det är helt jävla sjukt alltså. Tiden går så sjukt snabbt, vi funderar på att ha 60-flak för isåfall kan man ta med sig 2 pers var på flaket. Det känns som att det kommer bli så jävla mycket jobb med flaket och skivan. Allt måste liksom vara perfekt. Kanske skulle det vara smartare om hela klassen bara reste någonstans och sket i att ha den där skivan. Skulle nog också vara soft.
 
Hajdeee, ska snart dra ner till tvättstugan med tvätten. Bloggar kanske lite senare. Ha en fin dag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Peace

Kommentarer
Postat av: Irma S

Använder du skäljmedlem jag lämnade där? De blå från Comfort hahaha? Volim te <3

2012-08-26 @ 15:55:17
URL: http://bitchyitchy.blogg.se
Postat av: Maida

Hahahahha jaaa de klart jag gjorde :D Den använder mamma med. Volim te <333

2012-08-26 @ 16:32:52
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se
Postat av: Irma S

Hihi visst doftar den super gott? :D <3

2012-08-26 @ 18:36:28
URL: http://bitchyitchy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback