Every time you're near I feel like I’m in heaven

 
God kväll bloggen och alla läsare! Hehe, tänkte berätta lite om min dag. Drog till skolan imorse, men så klart får man reda på att vi inte har den första lektionen och att vi inte börjar förrän 12.20 haha men det var soft ändå. Idag fick vi lite mer information om skivan, det kom en guzz från ett företag som hyr ut lokaler o så. Det lät verkligen nice! Men vi får se hur det blir i morgon eftersom att det är en kille som kommer till oss från ett annat företag, vi får se om han har bättre erbjudanden eller inte. Anyway, drog till Nacka Forum efter skolan skulle köpa byxor och en sportbh. Men hittade inga byxor jag gillade så får leta mer i morgon. Men hittade dock en sportbh som jag fick med mig hem. Efter det drog jag hem, så nu har jag bara suttit hemma och softat. Jaa, vad kan man mer säga. Mer har det inte hänt hehe. Kan blogga lite snabbt i morgon innan jag drar till skolan om jag hinner. Ska duscha nu sen sova. Så god natt på er folket!
 
 
Bjuder på en bild, så får ni se hur jag såg ut när det var Eid! Hehe :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Peace

Kommentarer
Postat av: Irma S

Vad vacker du är seko <3

2012-08-29 @ 12:04:52
URL: http://bitchyitchy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback