Allt har en mening

 
Hej bloggen. Sitter hos mamma och gör absolut ingenting. Har varit en jobbig dag i skolan idag. Vet ej varför men blev så sjuk jävla trött. Så slockna typ så fort jag kom hem. Har nog inte skrattat så här mycket på länge som jag gjorde idag, det var helt sjukt. Ibland kan gymnasiet vara så jävla roligt, och den här dagen kommer jag alltid komma ihåg från 3an. Anyway, i morgon är det fredag äntligen! Vet inte rikigt vad som händer, kanske blir utgång om jag har para för det. Annars får man hitta på något annat, börjar träna igen på söndag. Längtar verkligen, ska bli så sköönt! Ajaa, tänkte inte skriva så mycket mer. Ha en fin kväll, puuss!
 
Om du verkligen älskar en person släpp inte taget om den om det inte är något som stoppar dig för att göra det, följ ditt hjärta. För ditt hjärta kan visa dig den rätta vägen och du kommer inte att ångra dig. En dag kommer du att hitta något bättre, och du förtjänar så mycket bättre än det som en gång sårade dig.
 
 
Glöm aldrig att det var du som var min mening och som gjorde mig lycklig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Peace
 
 

Kommentarer
Postat av: Irma S

På Nellys rea, 15 kr styck :D PUSS <3

2012-08-30 @ 20:35:56
URL: http://bitchyitchy.blogg.se/
Postat av: Irma S

Maida jag LOVAR att fixa listan imorgon, denisami, glömde det idag när jag skickade in cv till olika ställen <3

2012-08-30 @ 21:18:53
URL: http://bitchyitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback