Falska människor har ingen plats i mitt liv


Vart är alla "äkta" vänner när man väl behöver dom? Har tänkt länge nu på att det inte finns något som heter "vänner". Hellre står jag själv utan vänner än att veta att dom inte kommer att finns där för mig när jag väl behöver någon. Jag känner att min pojkvän är min bästa vän och jag skulle kastat alla för honom (förutom min familj då). Folk säger "ey jag finns alltid här för dig" haha bullshit, visa det då? Men innerst inne ingen bryr sig, jag behöver inte sådana personer i mitt liv. Jag klarar mig på min familj och min pojkvän. För har jag dom då har jag allt!

Ååh älskling jag saknar dig så mycket :( men vi ses snart, snart snaaart igen InshAllah! Har så tråkigt utan dig, allt känns bara så tomt. Sitter bara hemma, den här helgen skulle jag egentligen vara med dig. Men istället får jag sitta hemma hela helgen och bara ruttna. Har ens inte lust att göra något, ska ägna mig åt träningen och plugget känner jag. Förresten måste lägga upp en skitbra låt som Rony visade idag. Den är så bra, man vill ju bara gråta när man hör den.


Somebody that I used to know - Walk off the earth






Bra visst? Men man blir så ledsen! :'(















Peace

Kommentarer
Postat av: Irma S

Precis, människor kommer alltid att vara falska och bara bry sig om sig själva.



Volim te<3<3

2012-04-20 @ 19:46:28
URL: http://itchys.webblogg.se/
Postat av: Eva

Det är när man får svårigheter och verkligen behöver vänner som man märker vilka som finns kvar. Jag hoppas jag får vara din vän, kram

2012-04-20 @ 19:47:42
Postat av: Maida

Irma: Jaa det är sant syster min :( jävla skit, bara bättre utan att ha falska i sin omgivning alltså volim i ja tebe!



Eva: Ja precis, det är verkligen så. Ja självklart att du är min vän! :) Kram kram!

2012-04-20 @ 19:51:15
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback