Torsdag


Hej hej bloggen! Sitter hemma och väntar på att tiden ska gå fortare, ska ner till bussen alldeles strax. Känner att jag vaknade lite för tidigt, första gången man slipper stressa typ. Torsdagar är dom tråkigaste dagarna, ååh vill bara att den här dagen ska vara över! Efter skolan så ska jag dra till gymmet direkt, och efter det ska jag hem och plugga historia, eftersom att jag har prov i morgon. :(
Juste, såg ni matchen igår? Hahaha fyfan vad jag älskar att Real Madrid åkte ut! Blev så jävla glad, medan alla öppnade sin käft när Barcelona åkte ut. Haha den som skrattar först, skrattar sist! :D
Hade ungefär 5 timmars håltimme igår, och jag hann göra klart två uppgifter och snacka om att jag känner mig stolt nu! En vecka kvar, och jag längtar så så såååå mycket, kan tiden bara gå fortare liksom. Ajaa, nu ska jag dra till bussen skriver kanske mer senare. Ha en fin dag! Puss





















Peace

Kommentarer
Postat av: Irma S

Znam seko, allt känns bara konstigt :/ Idi na msn<3 volim te

2012-04-26 @ 18:57:11
URL: http://itchys.webblogg.se/
Postat av: Tuke

Slatka si moja mala seko! <3

2012-04-27 @ 10:20:26
Postat av: Irma S

Du är fin<3

2012-04-27 @ 15:04:14
URL: http://itchys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback