She's gonna send her letter to you


Hej bloggen! Är fortfarande helt nere, har inte gjort ett skit idag. Har stängt in mig hela dagen. Var ute en timme idag och tog lite frisk luft. Känns helt stört, orkar inte göra ett skit mer. Ser ens inte fram emot att det är skola i morgon. Har precis duschat och klippte håret lite (fast bara topparna), ska försöka sova lite snart. I morgon väntar en helt ny jobbig dag, vet inte hur många av dessa dagarn jag pallar ta mig igenom. Vill bara att allt ska vara över nu, så att man bara kan få vara lycklig igen. Så fort man är lycklig så måste något förstöra det, helt orättvist alltså.
Börjar tidigt i morgon ska möta upp Sunita, har en lång och tråkig lektion sen har jag utvecklingssamtal. Ajaa orkar inte skriva mer. Älskling hoppas du sover gott i natt, jag älskar dig mest!





Vill ha tillbaka mitt leende! Vill vara lycklig som en gång i tiden! Det är bara du som kan göra mig lycklig, min Mir <3














Peace

Kommentarer
Postat av: Irma S

Jag älskar dig med seko <3 <3

2012-04-16 @ 21:33:27
URL: http://itchys.webblogg.se/
Postat av: Maida

:(((( <33333

2012-04-16 @ 22:24:19
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback