School


Ännu en ny dag och jag mår fortfarande lika dåligt! Men hoppas att den här dagen kan komma men lite positiva nyheter. Känner att jag verkligen behöver det just nu. Orkar fan inte med något längre. Det är helg snart och jag ska vara hemma och typ ruttna. Ska iallafall träna ikväll sen får jag väl sitta hemma och titta på film eller kanske plugga. Tänkte åka till skolan nu, önska mig lycka till! Har nationella prov i engelska (muntligt)! Ha en fin dag, hoppas jag också får det!
























Peace

Kommentarer
Postat av: Tuke

Lycka till seko! Du är duktig!! <3

2012-04-20 @ 11:34:00
Postat av: Maida

Tack!! <333

2012-04-20 @ 12:47:12
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback