Pannkakor


Hej hej bloggen! Vaknade runt 12.00 idag, kan knappt sova. Vaknar hela tiden under natten, jobbigt! Har bara varit hemma hela dagen, blev precis klar med pannkakorna, ouuff fick stå och steka dom i ca 1-2 timmar. Nu är jag trött! Tänkte vila lite nu sen ska jag iväg och träna. Åh i morgon blir det inte så skön dag alltså, sitta och lyssna på 3ornas projektarbete från 09.30 till 16.00. Kommer ju aldrig orka alltså. Jag längtar till fredag vill bara att dessa dagar ska gå fort, och jag ber till Gud att allt blir bra på fredag! Ajaa orkar inte skriva så mycket mer. Ska vila nu, kanske skriver mer ikväll! Ha det bra!





Bjuder på en bild från 2011.













Peace

Kommentarer
Postat av: Irma S

V

O

L

I

M



T

E

<3

2012-04-22 @ 23:26:39
URL: http://itchys.webblogg.se/
Postat av: Maida

I ja tebe ! :'((( <3333333

2012-04-22 @ 23:30:52
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback