Resa i sommar?


Snart är det sommarlov, jag kollade på lite resor idag. Är väldigt sugen på att åka utomlands i sommar eftersom att det här är mitt sista sommarlov och då vill jag verkligen göra något roligt! Skulle vilja resa med älsklingen. Vill åka antingen till Kroatien, Grekland eller London. Och jag har hittat väldigt billiga biljetter och känner att det är det här jag vill göra i sommar, åka utomlands ungefär en vecka! Skulle bara så underbart att bara komma ifrån det här landet ett litet tag. Men känner att det lutar sig mest på Kroatien, det blir lättare också eftersom att jag redan kan språket o så. Men pappa tycker att jag ska åka till Turkiet istället, och det är mitt drömland. Vill verkligen åka dit med. Det gäller bara att hitta billiga biljetter. Och jag skulle nog vilja åka i slutet av juli eller precis i början av augusti för då har man hunnit få sin lön. Om jag nu får jobbet, vilket jag ber till Gud att jag får! Känner iallafall att jag måste/SKA komma bort från det här landet ett tag. Om man vill sola och bada o festa så ska man ju helst åka till Turkiet, Kroatien och Grekland (Rhodos), men om man inte har lust för sådant, om man mest vill befinna sig i stan, shopping och cafér då ska man ju åka till London, men jag vet inte riktigt. Vart skulle ni ha åkt av dessa ställen?


1. Kroatien - Zadar



2. Grekland - Rhodos



3. Turkiet - Alanya



4. Storbritannien - London


















Peace




Kommentarer
Postat av: Irma S

Kroatien alla gånger men Grekland med däremot inte Rhodos utan Kreta eller någon annan fin Ö, fan till Rhodos åker man bara för att supa och knulla runt, inte så fascinerande.

Turkiet skulle jag inte ens sätta min fot vet ej varför men enligt de flesta som varit där är det ett märkligt land haha.

Och London åker man till över en weekend bara för att shoppa och sightseeing-A hehe, dit har jag velat åka nu i många år..



Volim te seko<3

2012-04-28 @ 19:50:57
URL: http://itchys.webblogg.se/
Postat av: Eva

Bosse och jag var på Korfu för många år sedan. Helt underbart!!! Vi hittade en avsides strand dit vi åkte moppe som vi hyrde.

Själv skulle jag vilja åka till London för att kolla på alla sevärdigheter och shoppa loss lite!!!

2012-04-29 @ 16:24:53
Postat av: Maida

Åhh vad mysigt! Jag vill verkligen spendera min tid på stranden, sola och bada. Så underbart, men kan ju inte bestämma mig. Det lutar sig mest åt Kroatien, och nu känner jag för antingen Turkiet eller Grekland. London är verkligen en häftig stad, dit skulle jag kunna åka typ på höstlovet eller något sådant. Så London blir det nog inte i sommar. :)

2012-04-29 @ 20:08:45
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback