Jag yrkar på livstid om du var min dom


Hej bloggen. Har inte orkat blogga på sistone, har ändå inget intressant att skriva om. Allt är ju fortfarande bara rent skit, men snart InshAllah kommer allt att blir bra igen. Har inte gjort så mycket idag, var i Nacka Forum, Farsta centrum och Liljeholmen med pappa idag, fick med mig hem en jättefin jacka. Nu sitter jag bara hemma, skulle på födelsedagsfest men känner inte för det. Tänkte träna lite senare men tror inte att jag pallar göra det idag. Fan ska man göra hela kvällen? Allt har bara blivit så tråkigt, känner mig rätt deprimerad idag. Vaknade upp med ångest, och hatar verkligen att göra det plus den där äckliga känslan hatar jag :( Är ledig till onsdag så får se om jag har lust att göra något dessa dagar. På måndag har jag och Sunita iallafall bestämt att vi ska till Skärholmen för att shoppa lite, ska också köpa present till Min syster som snart fyller 22, Sunita och till älsklingen som fyller år samma dag som Sunita. Aja, skriver mer senare.


















Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback