I'll take care of you


Fan vad allt blev jobbigt! Jag har förhoppningar varje dag men ändå så händer inget. Kan inte slappna av innan den här skiten är över. Vi är så nära varandra men ändå så långt ifrån. Jag klarar inte av det här mer, jag blir fan tokig. Sitter och väntar varje dag, men inget händer? Känner att jag behöver komma bort från den här hålan, låångt bort menar jag då. Sa att jag inte skulle blogga på några dagar men orkar inte hålla inne allt vill bara skriva ner allt jag har på hjärtat. Men när jag väl sitter här nu så kommer inget fram. Jag är bara trött på den här skiten, att det alltid ska hända dåliga saker. Jag ber till Gud varje dag men fortfarande inget händer. Vad finns det mer man kan göra ? Den här världen är fan ond.

Skulle ha blivit moster i september också, men tydligen inte nu eftersom att något dåligt ska alltid hända. Fattar inte vart världen är på väg. Finns alltid för dig syster min, jag älskar dig mest och var inte orolig allt kommer att bli bra, ni kommer att få en prins/prinsessa snart igen InshAllah! Älskar dig <3


Drake ft Rihanna - Take care






I’ve asked about you and they told me things
But my mind didn’t change
And I still feel the same
What's a life with no fun? please don’t be so ashamed
I’ve had mine, you’ve had yours we both know
We know, they don’t get you like I will
My only wish is I die real
Cause that truth hurts, and those lies heal
And you can’t sleep thinking that he lies still
So you cry still, tears all in the pillow case
Big girls all get a little taste
Pushing me away so I give her space
Dealing with a heart that I didn’t break
I’ll be there for you, I will care for you
I keep thinking you just don’t know
Trying to run from that, say you’re done with that
On your face girl, it just don’t show
When you’re ready, just say you’re ready
When all the baggage just ain’t as heavy
And the party's over, just don’t forget me
We’ll change the pace and we'll just go slow
You won’t ever have to worry,
You won’t ever have to hide
You've seen all my mistakes
So look me in my eyes
















Peace

Kommentarer
Postat av: Tuke

Volim te seko. <3

2012-04-18 @ 00:04:58
Postat av: Maida

I ja tebe seko <3

2012-04-18 @ 06:36:20
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback